Dahmoose - 12-05-26 @ 06:26
Hoe kan je verbaasd zijn met zulke lekker verhalen. Veel dromen er van om zoiets mee te maken. Jij schrijft hun gedachte gang op. Dat moet dan toch vanzelfsprekend goed zijn
xxx
Oude Muis - 10-05-26 @ 11:44
Dankjewel, lieve Zazie, de jouwe ook uiteraard 😍
Ik ben enigszins verrast door de vele positieve beoordelingen.
Zazie - 10-05-26 @ 03:48
Mmm, blijft altijd opwindend, Muisje, jouw verhalen.
Liefs, Zazie