Maandrager - 18-05-26 @ 17:52
Dag Schrijvertje
Wat een 'merkwaardig' verhaal. Het bleef me boeien vanaf deel 1. Gedurig zat ik met de vraag "waarom". Waarom bleef Sophie bij Lucas ???
Toch zat er naast de heel opwindende sfeer in het verhaal, ook steeds iets bizar, en fout in het verhaal. Het hield me als lezer bezig.
Zeker het einde. Je raakt me...
Het was opwindend en nu doet het pijn.
Bedankt voor dit moment.
Maandrager