Geweldig verhaal.
Knap geschreven, ben helemaal mee.
Die rol als model, op mijn lijf geschreven.
Lang geleden ook eens voor de lens gestaan, heel spannend om te doen, alleen de fotograaf was toen niet naakt. Nog steeds beetje spijt van.
Kurt
Antwerpen