Maurice22759 - 20-05-26 @ 09:54
Ik vond het een geweldig verhaal, met een aantal hele geile en goed beschreven hoofdstukken. Een groot minpunt is wel dat deel 1 in 2020 geplaatst iscen het laatste deel 6 jaar later. Dat is wel heel erg jammer. Dus ik ben blij dat ik niet in 2020 ben begonnen. Maar goed geschreven hoor.