Brei{MrsM} - 28-05-26 @ 22:24
Lekker begin, ik hoop op vele vervolg hoofdstukken.
Kleine opmerking, je kunt een boekenkast beter van boven naar beneden afstoffen, anders valt het stof van de bovenste plank straks weer op de planken eronder en ben je nog niks opgeschoten ๐ ๐ ๐