Peter25769 - 29-05-26 @ 20:52
Vanaf het eerste moment dat ik deze site ontdekte, voelde ik me als een kind in een snoepwinkel. Urenlang diverse genres geprobeerd, sommige verhalen ook daadwerkelijk gelezen, maar kwam al snel tot de conclusie dat zeker 90 procent van de verhalen pure bagger waren. Uiteraard ook goed geschreven verhalen, met een bepaalde stijl, voorzien van interpunctie, en natuurlijk spannend.
Totdat ik "Laura en de buurman" las, ik hoop dat ik de titel goed onthouden heb. Dit was typisch een verhaal waar je ingezogen wordt. Opwindend, over het randje, helder geschreven en verslavend. Ondanks het feit dat ik geen liefhebber van dwang ben, heb ik alle verhalen in een ruk uitgelezen.
En toen kwam "Het slaapfeestje". Een modern, extreem, sprookje. Superlatieven schieten tekort, maar ik was verslaafd ... Elke dag controleer ik eerst of er weer een aflevering online staat. Van mij mogen er nog minstens dertig afleveringen verschijnen, maar dat is waarschijnlijk wishfull thinking.
Bedankt voor de verhalen en ik kan niet wachten op de volgende 👍