SanderA - 31-05-26 @ 11:42
Hallo Bo, weer genoten van een geil verhaal van jou. Ik heb wel een opmerking die eigenlijk op al je verhalen van toepassing is: zet geen (of minder) kopjes boven al je alinea's. Dit zijn spoilertjes, het onderbreekt de flow van je verhaal en het voegt verder niets toe. Verder weer een dikke voldoende!