Cis - 02-06-26 @ 17:01
Ik ben benieuwd of de hospita - noodgedwongen - een beurt krijgt van Rob (en de drie huisgenotes) zodat Sanne en Rob samen verder kunnen, of dat dit het einde wordt van de relatie van Rob met de drie meiden. Jouw schrijftrant een beetje kennende zou het ook een heel andere kant op kunnen gaan. Dat maakt jouw verhalen juist zo leuk. Het onverwachte!
Dank je wel weer Rob. Graag de volgende aflevering( hopelijk niet de laatste uit deze serie)