Klik hier voor meer...
Datum: 23-04-2020 | Cijfer: 7.8 | Gelezen: 20485x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Meisje Bij De Bakker - 1
Zaterdag ging weer naar de bakker, en Evelien stond bij de brood snijmachine en fleurde stralend op toen ze mij in de gaten had. Onze ogen keken elkaar bijna constant aan, waarbij ik dacht te vernemen dat ze kleine kus bewegingen met haar lippen maakte. Het duurde even voordat ik geholpen kon worden, hierbij maakte ik handig gebruik van de tijd om haar een Whatsappje te sturen, waarbij ik aangaf dat ik ontzettend naar haar verlangde. En nadat ik het verstuurd had, bemerkte ik dat ze haar mobieltje in haar broekzak had zitten, want ze keek toch vluchtig naar beneden.

Subtiel waren we aan het flirten met elkaar, waarbij niemand ook maar de geringste vermoeden had wat zich hier ter plekke afspeelde tussen haar en mij. Eenmaal thuis ging ik de nodige dingen in het huishouden doen, toen plotseling mijn telefoon verschillende keren achterelkaar piepte, er kwamen berichtjes binnen zo te horen. En zonder te kijken wist ik bijna zeker dat ze afkomstig moest zijn van Evelien, ze had zeker nu pauze. Ik kon eruit opmaken dat ze na werktijd even bij mij langs zou komen. Ben toch thuis was mijn reactie terug, en vele hartjes vulde het berichtje terug.

Ik was boven bezig, toen ik gestommel beneden hoorde, en daar kwam een vrolijke Evelien naar boven, en een innige omhelzing volgde. Onze tongen vochten een liefdes volle strijd uit die ongekend was, en vol passie zat. En het duurde dan ook niet lang of we lagen samen in bed, en begon mijn ontdekkingstocht over haar bijzondere jonge en bloedmooie lichaam opnieuw, waarbij ik vele plekjes heerlijk verwende. Langzaam drong mijn inmiddels harde lul het jonge natte kutje binnen, en in een rustig tempo neukte ik haar orgasme naar orgasme, waarbij ze heerlijk onder mij lag te kronkelen van genot.

Uiteindelijk kwam ik ook met een oer kreet klaar, en spoot ik een lading sperma diep in haar jonge tiener kutje. Moe maar voldaan lagen we naast elkaar, en zonder wat te zeggen genoten we van elkaar. Toen ik rustig met haar tepeltjes bezig was, hoorde ik gehijg en kleine kreetjes als ik lichtelijk speels op de een tepel beet, en met een holle rug kwam ze keer op keer wat los van het matras. Verliefd keken we elkaar aan, waarbij ik haar lichaam streelde van top tot teen, wreed werden we gestoord door een telefoon. En na een kort gesprek, stond Evelien op, trok haar kleren aan, en voordat ze de trap afliep gaf ze aan dat ze vanavond weer terug kwam.

Het zal rond de klok van 9 uur zijn, toen Evelien de achterdeur binnen kwam, gehuld in een kort rokje, leuke blouse aan, en simpele gymschoentjes aan maakte haar tot een beeldschone vrouw. In haar hand droeg ze een weekendtas, blijf vannacht bij je slapen, en weg was ze naar boven. Een 10 minuten later kwam ze de woonkamer binnen, met alleen een prachtig lingerie setje aan, en plofte naast mij op de bank. Thuis had ze verteld dat ze ging stappen met een vriendin, en daar bleef slapen tot en met maandagochtend.

Van een film kijken kwam weinig, althans ik heb er weinig van mee gekregen, ik was druk bezig met het jonge tiener lichaam van Evelien. Met behulp van Evelien was ik snel uit de kleren, wat de weg vrij maakte voor een heerlijk pijp beurt. Alsof ze het dagelijks doet kreeg mijn harde lul aandacht dierkunde niet zo zou verwachten van een jonge tiener. De hoeveelheid sperma die ik diep in haar mond spoot, slikte ze bijna moeiteloos door, en likte ze alles mooi schoon, geen plekje werd over geslagen.

Ik stelde voor om boven verder te gaan, en met gemak tilde ik de tiener op, en liep met haar in mijn armen naar boven. En gierend van het lachen smeet ik haar op bed. Ik dook gelijk tussen haar benen, en likte het kutje lekker uit, hierbij proefde ik mijn sperma gemengd met haar sappen. Deze cocktail smaakte verrukkelijk en zeker naar meer, voorzichtig draaide ik haar om en pakte ik haar bij de heupen. Het goddelijke mooie kontje stond fier omhoog, waarbij haar kontgaatje mij verleidelijk aan staarde. En na een kleine hoeveelheid speeksel probeerde ik uiterst voorzichtig met een vinger naar binnen te dringen, en na een kleine weerstand, gleed deze naar binnen.

Langzaam begon ik alles wat ruimer te maken, ik wilde haar klaar maken voor het echte werk, ik wilde als eerste zijn die ook het maagdelijke kontje als eerste zou gaan ontdekken. Ik bespeurde toch wel iets van angst op haar gezicht, maar nadat ik te kennen gaf, dat ik uiterst voorzichtig en behoedzaam haar kontje wilde neuken, ontspande zich steeds meer. Nu was het tijd dat mijn lul het ging overnemen, voorzichtig en langzaam zette ik mijn lul voor het kontgaatje, en nadat ik nog wat speeksel had toegevoegd, drong ik het strakke kontje in.

Happend naar lucht, onderbroken door gekreun van de zijde van Evelien, drong ik steeds dieper het kontje in. Ik hoorde kreten van “ik scheur uit” of “dit past nooit” voorbijkomen, maar wat ik ook hoorde zijn kreetjes van “ga door” en “ik kom”. Uiteindelijk zat ik bijna voor de helft in, en was Evelien verschillende keren al klaar gekomen. Met een vrije hand had ik vrij spel met haar klitje, en die stimuleerde ook een aantal orgasmes bij haar.

Tot diep in de nacht zijn we kleine tussenpozen heerlijk met elkaar bezig geweest, en uiteindelijk vielen we in slaap, wetende dat de we de volgende dag weer van elkaar zouden gaan genieten. Ik ben nog lang niet uitgespeeld met het meisje van de bakker.
Lees verder in: Meisje Bij De Bakker - 3

Vakantieliefde In Italië ... - 5Door: Surfermartin
Lengte: Zeer Lang
Tags: Camping, Eiland, Gluren, Italië, Masturbatie, Masturberen, Ontdekken, Ontmaagd, Ontmaagding, Partnerruil, Pijpen, Vakantie, Vakantieliefde,
"Op de ligweide is het gezellig druk. Ik zie dat Frits ook een liefje aan de haak heeft geslagen. Een nieuw aangekomen meisje. Best wel een schatje. Ze liggen heel kuis, hand in hand. Af en toe lieve blik en een zoentje. Schattig Martin is klaar met ..."
9.5
Vakantieliefde In Italië ... - 4Door: Surfermartin
Lengte: Zeer Lang
Tags: Camping, Eiland, Italië, Masturbatie, Masturberen, Ontdekken, Vakantie, Vakantieliefde,
"Onze bubbel eindigt aan de wal. Ze willen allemaal weten hoe het eilandje er uit ziet en wat er allemaal te beleven is. Zowel Leoni als ook ik blijven bij kaal en niks . Frits kijkt me aan. Zijn blik verraadt boekdelen Het is etenstijd. ..."
9.7
De Vriendengroep - 95Door: Jefferson
"We zijn redelijk vroeg wakker. We werden geroepen zo aan te schuiven aan het ontbijt. Ergens wel lekker dat er voor ons gezorgd werd, al wilde ik er niet aan wennen. Het is goed. We zijn opgelucht. Elise ligt onder m n arm en tevreden zijn we wakker ..."
8.6
Geile ImkeDoor: Dannoo
Tags: Kaal, Kleedhok, Kleine Borsten, Kleine Tieten, Kut, Kutje, Pijpen, Vingeren,
" Pap Mag ik met Alies en Imke zwemmen Ik heb Alies aan de telefoon en ze vraagt of ik mee wil . Ik keek achterom en mijn dochter stak haar hoofd de kamer binnen. Ik was aan het werk, maar het was warm vandaag. Veel zin had ik niet meer. Hun moeder..."
Vakantieliefde In Italië ... - 3Door: Surfermartin
Tags: Camping, Eerste Keer, Eiland, Italië, Masturbatie, Masturberen, Ontdekken, Ontmaagd, Ontmaagding, Stiekem, Vakantie, Vakantieliefde,
"Het verhaal van Martin over de belevenissen van Hans en zijn lief spoken door mijn hoofd. Het is inmiddels stil in de kamer van paps en mams, op wat zacht zaagwerk na. Het is warm Ik lig op mijn slaapzak te draaien. Mijn slaapshirt kriebelt weer op ..."
De Vriendengroep - 94Door: Jefferson
Lengte: Zeer Lang
"Tassen gepakt, en als twee schoolkinderen zaten we vol spanning op de achterbank en lieten we ons rijden naar onze toekomst. Wat dat ook mogen zijn. Altijd een heel gedoe om van en naar Ameland te gaan. Gelukkig hoefden we deze keer niet zelf te rijd..."