Door: Bookolos
Datum: 11-09-2022 | Cijfer: 7.4 | Gelezen: 18370
Lengte: Lang | Leestijd: 24 minuten | Lezers Online: 1
Trefwoord(en): Anaal, Biseksueel, Dieren, Groepsex, Met Familie, Paarden, Plas, Tiener,
Lengte: Lang | Leestijd: 24 minuten | Lezers Online: 1
Trefwoord(en): Anaal, Biseksueel, Dieren, Groepsex, Met Familie, Paarden, Plas, Tiener,
Ik weet niet veel meer van varkens dan uitdrukkingen als: aan de bak komen, de beer is los, vieze varkens worden niet vet en nog zo wat. Dus val daar niet over, lieve pornominnende varkensfokkers. Ik heb alleen een rose en een beetje bruine fantasie willen opschrijven.
Aïda
Gister ben ik 16 geworden en dus heb ik voor het eerst met mijn pappa geneukt. Nu mag ik hem geen pappa meer noemen, maar alleen bij zijn eigen gekozen voornaam Giuseppe. Hij is een fanatiek liefhebber van de opera’s van Giuseppe Verdi, maar eigenlijk heet hij gewoon Joop. Wij leven op het platteland, op een familiebedrijf, een biologische en niet-milieubelastende varkensfokkerij.
Zo scheidde mijn pappa al vanaf het begin de varkenspoep en pies, zodat de stal nooit die verstikkende ammoniakgeur heeft gehad. De varkens moeten hun kostje opscharrelen of uitgraven uit een lange strook grond, die periodiek door een naburig tuincentrum wordt geleverd. De stal is naar één kant dan ook volledig open. Vieze varkens worden niet vet, dat is de bedoeling van deze inrichting, en inderdaad poepen de varkens als ze keus hebben niet tussen hun eten. De stalvloer is betegeld en daardoor gemakkelijk schoon te houden, want het blijven beesten. De zeugen worden meestal met k.i. bevrucht, maar omdat het een biologische fokkerij is laat mijn pappa af en toe de enige beer los die wij hebben. Hij zorgt er wel voor dat er geen dochters onder de zeugen zijn die hij mag bespringen. Bij mensen is dat geen bezwaar, want die hebben betere middelen om inteelt te voorkomen. De beer heet Nabucco. Om de dieren wat bezig te houden laat mijn pappa de hele dag door, zo lang het licht is, alle opera’s van Verdi successievelijk door de stal schallen. Als de beer los is draait hij altijd het Slavenkoor uit Verdi’s opera Nabucco, vandaar dat de beer zo heet.
Ik heet Aïda, mijn broer, twee jaar ouder dan ik, heet Verdi, mijn nog twee jaar oudere zus heet Rigoletta. Ze had eigenlijk een jongen moeten zijn, vandaar. Eigenlijk begrijp ik dat laatste niet zo goed, want Giuseppe had haar als geheide hetero nooit kunnen naaien als zij een jongen was geweest. Ik heb ook nog een twee jaar jongere broer Othello, die mag in dit verhaal nog niet voorkomen. Net als de reden waarom ik al vanaf mijn twaalfde de pil slik.
Als kinderen mochten wij lekker naakt en bijna even rose tussen de biggen spelen. Vooral Verdi moest wel goed opletten dat er geen big met zijn beweeglijke snuit aan zijn piemel en balletjes ging hangen, maar verder vonden wij het heel gezellig om tussen de biggen rond te rennen, onder het geluid van de opera’s. Die kan ik dan ook allemaal helemaal meezingen. Behalve Nabucco had geen enkel varken een naam, want ze waren wel degelijk voor de slacht bestemd. Omdat ze net zo rose waren als wij had ik er wel eens een nare droom van, maar gelukkig leverde dat bij het wakker worden alleen maar opluchting en geen trauma’s op.
Na zo’n uurtje stoeien konden we alle varkenslucht onder de douche afspoelen, zodat mamma geen kleren hoefde te wassen. We liepen thuis trouwens altijd naakt rond, dat scheelde flink wat kleren. Alleen bij bedrijfsactiviteiten zoals voer verspreiden en mest afvoeren droegen we overalls op onze blote huid.
Mamma heet trouwens Robinella. Ze heeft namelijk sinds haar geboorte een fel rode moedervlek op haar venusbult, en die gloeit robijnrood op als ze opgewonden raakt. Niet alleen sexueel opgewonden, maar als baby ook al, als ze gewoon krijste. Toen ze zestien was kon ze daarmee in een nachtclub haar studie verdienen.
Rigoletta en Verdi deden erg geheimzinnig over hun eerste keer met pappa. De ochtend van hun zestiende verjaardag werd ik te logeren gestuurd bij de buurman en zijn familie, ik mocht pas ‘s middags thuis komen om taart te eten en cadeautjes uit te pakken. Daarom was Othello eergisteravond al bij de buurjongens aan het logeren, hij is pas veertien, dus daar kan ik niets over vertellen. Dat deed hij gistermiddag zelf wel, dat opscheppertje. Hoe mijn eerste seks met pappa is geweest mag hij natuurlijk pas over twee jaar horen.
Terug naar gistermorgen. Ik was opgestaan en had onder de douche mijn blaas geleegd. Ik ging naar de slaapkamer van pappa en mamma, en mamma gebaarde op haar linker elleboog leunend dat ik tussen haar en pappa in zou komen liggen. Pappa lag op zijn rechterzij te slapen of deed alsof, met een dikke zware ochtendlul. Ik ging liggen met mijn buik tegen de hare aan, en zij greep mij met haar vrije hand bij mijn kut en begon mijn kutwangen te masseren. Dat vond ik wel een goed idee, want een slapende pappa is niet zo opwindend, zelfs niet met een enorme ochtenderectie. Ik kneedde ook haar bij haar venusbult en zowaar, haar moedervlek ging flink opgloeien. Die gaf nog net geen echt licht. Toen ze een beetje begon te hijgen werd pappa min of meer wakker, greep mij bij mijn heupen en trok mijn rechterbeen over zijn buik. Hij rolde zich op zijn rug en zette mijn natte kut toen met twee handen op zijn knuppeltje. Soepel gleed hij naar binnen. Ik zette mijn handen op het bed achter mijn billen en leunde zo achterover.
Toen stond mamma op, deed haar benen wijd, zodat haar robijntje precies op de hoogte van mijn mond kwam. Ik pakte haar bij haar billen om haar stevig te kunnen zoenen en haar met mijn tong verder te kunnen bewerken. Toen werd het eerste geheim opgelost: zij ontspande haar kutspieren en spoot mij onder de ochtendurine, het spatte alle kanten op, het stroomde over mijn tong, over mijn kin, mijn tieten, mijn navel en tussen mijn kut en pappa’s lul door. Ik snapte nu ook waarom er bij de vorige verjaardagen ‘s middags onder het taart eten een nieuw matras was gebracht.
Ondertussen stuwde het bloed in mijn kut op, want mamma had mij bekwaam opgevreeën, ik begon te kreunen, en mijn pappa spoot mij vol met zijn geil. Tegelijk ging mamma van mij af want haar blaas was leeg. Mijn pappa greep mij bij mijn tieten en begon die genoeglijk te kneden.
“Zo waren die van Robinella ook vroeger,” zei hij, “De clubbezoeker die haar het meest wist te laten opgloeien mocht in haar tieten knijpen, en dat was ik natuurlijk.”
“Ja anders was ik niet met je getrouwd,” zei Robinella.
Toen pakte zij mij onder mijn oksels en sjorde haar van Giuseppe’s lul af.
“Ga op je buik liggen,” zei ze. Dat deed ik braaf, op het soppende matras, terwijl Giuseppe opstond, en ik deed uit mijzelf mijn benen wijd. Want ik dacht dat hij mij nu anaal ging volspuiten. Mijn kringspier was gistermorgen namelijk nog maagdelijk.
“Moet ik mijn knieën onder mijn buik trekken?”
“Nee, maar trek wel je billen van elkaar,” zei Robinella. Toen opende Giuseppe zijn spuitstuk en mikte een volle straal ochtendpis precies op mijn ster.
Ongemerkt was intussen Verdi naar binnen geslopen met een filmcamera. Toen Giuseppe uitgepist was, gaf hij de camera aan Robinella en toen moest ik wel mijn knieën onder mijn buik trekken. Hij zette een knijpflesje olie op mijn sterretje, zodat zijn eikel er glad door kon glippen. Hij kneep mij bij mijn kut en pompte op en neer, zonder echt door te drukken en zo voelde ik een tweede orgasme van mijn kringspier naar mijn klit trekken. En Verdi spoot mij van achter vol.
Intussen was ook Rigoletta binnengekomen. Terwijl ik lag te hijgen onder Verdi bond zij mij een stevige blinddoek voor. Bovendien deed zij mijn armen omhoog en bond mijn polsen bij elkaar, zodat ik de blinddoek ook niet af kon doen.
“Opstaan,” commandeerde zij. Ik stonk en al het vocht droop van mijn lijf af en uit mijn ondergaten. Giuseppe en Robinella grepen mij bij mijn bovenarm en leidden mij de kamer uit. In de ochtendkoelte gingen wij naar buiten, terwijl Verdi verder filmde. Ik snapte toen al dat er wat met de varkens te gebeuren stond. Misschien zou ik mijn cadeau tussen de varkens uit de modder moeten zoeken, dacht ik. Maar ik werd langs de varkens geleid, naar de machineruimte.
“Op je knieën,” commandeerde Giuseppe. Ik knielde en voelde dat ik op een pallet werd gezet, er ging een spanband achter mijn knieholten en over mijn enkels, ze maakten mijn polsboeien los want ik mocht mij vastgrijpen aan een paar handgrepen, die blijkbaar op de pallet waren geschroefd. Ik hoorde dat Verdi de vorkheftruck startte en de vork onder de pallet schoof. Rigoletta smeerde mijn billen in met een of andere substantie en mijn kut ook, met ander spul. Ze hield haar handen onder mijn neus, en ze stonken allebei verschrikkelijk.
Toen Giuseppe vervolgens het Slavenkoor liet klinken wist ik wat er te gebeuren stond: ze lieten de beer op me los. Verdi reed mij de varkensruimte in en liet de pallet zakken. Grommend en snuivend draaide Nabucco een paar keer om en over me heen. De luchtjes wonden hem blijkbaar op want plotseling voelde ik hem over mijn billen schuiven en ik voelde een stevige slang onder mijn buik kriebelen. Ik moest me schrap zetten met mijn handen om niet door die honderd kilo te worden geplet. Want ik was natuurlijk geen echte zeug. Giuseppe wist hoe het moest en greep hem bij zijn veel te lange kromme penis, schoof die in mijn kut en zorgde dat hij er niet te ver in schoof. Ondertussen kneedde hij het buiten mij blijvende deel om de zeugenvagina te imiteren, zodat ook Nabucco aan zijn gerief kwam. Wel 20 minuten deed hij erover, en maar spuiten. Rigoletta had intussen mijn blinddoek afgedaan zodat ik ook kon zien wat het laatste geheim was. Ik zag toen dat ze condooms en sportsokken om zijn voorpoten hadden geschoven zodat ik niet werd beschadigd. Wat schattig, ik kreeg het er nog warmer van. En terwijl Nabucco spoot kreunde ik nog een paar keer als er weer een orgasme door mijn klit gierde. Toen hij er genoeg van had hielp Giuseppe zijn pik uit mijn gleuf. Nabucco trok zich terug naar de pisgoot en spoot zich daar nogmaals leeg.
Verdi schoof de vorkheftruck weer onder de pallet en reed mij terug naar de machineruimte. Daar maakten ze me los. Ik was natuurlijk uitgeput, want het is vermoeiend om je door een honderd kilo wegende ruiter te laten afrossen. Ik werd onder de douche gezet, en daarna ging ik mij ontspannen in de whirlpool, die voor warme dagen in onze achtertuin stond. De rest van de familie kwam er ook bij.
Toen vroeg ik Verdi of hij zich anaal door Nabucco had laten naaien, of dat hij misschien een zeug had besprongen.
“We draaien zo dadelijk de film wel die Rigoletta toen heeft gemaakt, dan kun je het zelf zien.”
Rigoletta zei dat Robinella haar eerste keer had gefilmd. Die konden we dan daarna wel bekijken, maar wel voordat Othello weer bij het feest zou zijn.
Giuseppe zette toen in een donker hoekje van de stal de apparatuur neer om de video’s te kunnen afspelen en zo het feest te kunnen voortzetten. Met de taart zouden we wachten totdat Othello terug zou zijn, want hij mocht de films pas over twee jaar zien, als hij zelf zestien was geworden.
Verdi
Ik heb Aïda beloofd de film te laten zien van mijn zestiende verjaardagsfeest. Nu leg ik dus uit wat daarop te zien is.
Op de ochtend van mijn zestiende verjaardag ging ik dus naar beneden, na mijn blaas geleegd te hebben. Want geil spuiten doet zeer als je blaas vol is, en ik wist natuurlijk al wat ik ging doen: mijn mamma in Robinella veranderen. Ik kwam ook Rigoletta tegen met de filmcamera, daar had ik niet aan gedacht maar het was natuurlijk volstrekt logisch dat deze ingrijpende gebeurtenis in mijn puberteit werd vastgelegd. Ik ging dus samen met Rigoletta de slaapkamer binnen. Pappa en mamma lagen een stukje uit elkaar in bed, met hun gezicht naar elkaar toe.
Pappa’s dikke ochtendlul bungelde duidelijk voor zijn buik, en Rigoletta filmde dat ook, al dacht ik dat ik alleen voor mamma’s kut kwam. Ze feliciteerden me allebei met mijn verjaardag en mamma draaide zich op haar rug en schoof haar kont naar de rand van het bed. Toen trok ze haar rug krom, met haar benen wijd in de lucht en deed ze haar handen achter haar knieën.
“Maak me eens heet,” nodigde ze me uit.
Ik deed wat ze verwachtte en ging met mijn knieën op de grond op haar kut liggen smakken. Ondertussen voelde ik mijn lul zwellen. Toen haar kut begon te soppen, gloeide haar moedervlek op en zo wist ik dat ze opgewonden genoeg was. Ik kroop tussen haar dijbenen omhoog en probeerde mijn lul in haar te stoten. Zij liet haar knieholten los en greep mij onder mijn billen om mij erin te sjorren. Omdat zij me vasthield had ik mijn handen vrij en kon ik haar dus bij haar tieten grijpen.
Ondertussen voelde ik wat kriebelen bij mijn kontgat. Dat was pappa die wat glibberigs in mijn gat vingerde, eerst met één, dan met twee, en dan met drie vingers. Ik was daar niet op verdacht omdat pappa volgens mij een geheide hetero was, maar goed ik was jarig en moest worden ingewijd. Hij had natuurlijk ook een homo buurjongen voor deze klus kunnen vragen, maar, zei hij, je verjaardag moet in de familie blijven.
Maar ik snapte wel, waarom ik mamma op de rand van het bed moest neuken, want als ik plat op mijn buik had gelegen had pappa niet in mijn poepgat kunnen insteken. Dit is dus sandwichen realiseerde ik me, want ik was net zo min als Aïda onderontwikkeld. Pappa had nog wel een dikke ochtendlul en had er dus geen moeite mee die door mijn kringspier te schuiven. Terwijl ik op mamma op en neer ging en zij ritmisch mee bewoog voelde ik pappa’s eikel gelijk op in en dan weer een beetje uit floepen.
Totdat ik begon te spuiten, ik voelde het bloed van mijn anus tot mijn eikel opstuwen en had tegelijk met pappa-Giuseppe en mamma-Robinella een geweldig orgasme.
Wij hijgden nog wat na, Giuseppe’s lul werd slap en gleed langzaam uit mijn anus. Daardoor of daarbij kreeg ik opeens een geweldige aandrang om te poepen. Ik lag alleen tussen hun tweeën ingeklemd en kon dus niet naar de wc hollen.
“Ik moet poepen!” waarschuwde ik.
Giuseppe ging van mij af, maar in plaats van me te laten gaan greep hij mij bij mijn heupen en draaide me een halve slag.
Hij tilde mij op en zette mijn voeten op de rand van het bed.
“Hurken,” commandeerde hij, en dat deed ik bij gebrek aan een alternatief. Toen plofte er een geweldige hoop stront op Robinella’s buik, precies onder haar navel. Ik voelde de top ervan tegen mijn billen. En Rigoletta maar filmen, op haar knieën, om ook mijn bruine onderkant in beeld te krijgen. Onder mijn ballen zag ik Robinella’s moedervlek opnieuw opgloeien, en vóór mijn gezicht hing Giuseppe’s slappe eikel met een dikke bruine laag eromheen.
“Moet ik je soms schoon pijpen?” vroeg ik, maar hij begon in zijn handen te pissen en daarmee zijn lul schoon te masseren. Toen dat klaar was leegde hij de rest van zijn blaas door tussen mijn tepels te pissen.
Robinella lag duidelijk na te genieten van de dikke drol op haar buik.
“Zal ik je eens lekker insmeren?” vroeg ze mij.
“Andere keer misschien,” zei ik benauwd, want ik was nog niet toe aan poepseks. Rigoletta gaf toen de camera aan Giuseppe.
Rigoletta
Nu onderbreek ik je toch even, zei ik. Tot mijn verrassing werd ik van die poepscene helemaaal opgewonden, dus masturbeerde ik mij kalmpjes aan, want er waren geen stijve lullen beschikbaar op dat ogenblik. Maar er moest natuurlijk toch iets gebeuren met die poephoop.
Ik haalde dus een stoffer en blik uit de gangkast en schoof de poephoop erop. Robinella hielp daarbij met haar handen, en veegde die af aan mijn schone billen. Giuseppe filmde dat en gaf toen als regieaanwijzing dat Verdi en ik allebei bok zouden staan en onze billen tegen elkaar aan de poep zouden uit wrijven, en dan een kwart slag te draaien om ons aan de camera te showen. Braaf deden we dat.
“Leuk shotje,” zei hij. Ik had mijn pis tot zo lang opgehouden, omdat ik wist dat pissen bij het ritueel hoorde, en zo stapte ik wijdbeens over Robinella heen en leegde mijn blaas over de resterende poepstrepen op haar buik. Weer zag ik haar robijntje opgloeien. Ze had toch een eigenaardige manier om opgewonden te raken, want ze vroeg: “Kan jij ook nog een drol lossen?” maar ik hoefde niet, deze afwijking is wat mij betreft niet helemaal erfelijk, al had de poeperij mij wel opgewonden.
Verdi
Toen gingen we de film van Rigoletta’s ontgroening draaien. Robinella had die gemaakt, want ze werd daarin natuurlijk door haar pappa genaaid, en ik mocht daar niet bij zijn. Als verjaardagscadeau had ze gewenst dat ze haar hengst Ollie in haar kut zou krijgen, dat vertelt ze straks zelf wel. Daarom vroeg ik of ik soms ook met een beest moest neuken.
“Ik krijg hem absoluut niet omhoog bij een zeug of een geit,” zei ik, maar Giuseppe en Robinella vonden dat de poepseks een redelijk alternatief was geweest.
Rigoletta
Vandaag heb ik nog geen beurt gehad, maar toen ik zestien werd, heb ik gezorgd dat ik aan mijn trekken kwam. Verdi en Aïda, jullie waren toen nog te jong voor de neukverjaardag, jullie waren net als hun broertje nu uit logeren. Ik zei tegen pappa dat hij alleen mijn Giuseppe zou worden als ik eerst mijn paard Ollie in mijn kut zou krijgen. Dat had ik me jaren terug al in mijn hoofd gezet, maar dat mocht natuurlijk niet. Ollie heet zo naar de olifanten uit de opera Aïda, die geen naam hebben. Maar de triomfmars werd veelvuldig ook in de paardenstal gedraaid, en leidde bij mijn hengst altijd tot een opgewekt hinniken. Giuseppe had het er wel voor over. Hij liet Ollie de dag tevoren een merrie dekken en zorgde dat het merriegeil in een dweil werd opgenomen. Robinella heeft dat allemaal op de film gezet.
De volgende ochtend smeerde hij mijn hele onderlijf met die dweil in, en met zijn dikke ochtendlul schoof hij een bankje onder Ollie’s buik, met mij op mijn rug erbovenop.
Ollie kreeg een longe aan het bit, waarmee pappa zorgde dat hij mij niet zou beschadigen, want ik was ten slotte geen echte merrie. Voor de voorpoten had hij een soort podium gemaakt, want de hengst moest wel op de achterbenen kunnen steigeren. Ollie werd uit zijn box gehaald en begroette mij luid hinnikend, terwijl de triomfmars door de stal schalde. Net als zo straks bij Nabucco deed pappa de paardenlul in mijn kutje en kneedde het deel dat er niet in kon, en zo kon ik bijna een half uur van Ollie’s dekkingskunst genieten. Ik kreeg wel vijf keer een orgasme. Toen de hengst afliet en zijn lul weer tot de ruststand was weergekeerd, leidde ik hem zelf nadruipend naar zijn box terug.
Als extraatje had pappa een mensenbit gemaakt, hij gooide het bij verrassing plotseling over mijn hoofd en trok mij aan het leidsel mee naar hun slaapkamer. Hij maakte het bit vast aan het hoofdeinde en dwong mij zo bok te gaan staan. Eerst piste hij mijn bovenbenen en billen schoon, want het hengstenzaad kleefde overal aan.
“Zo nou ruik je weer naar mens,” zei hij, en nu naai ik je als een hengst. Zo gaf hij op allebei mijn billen met zijn volle handen een forse klap, zodat ze rood opgloeiden en naaide hij mij achterlangs, terwijl hij mijn tieten kneedde. “Gelukkig ben je geen echte merrie,” zei hij tevreden. Hij spoot me vol, terwijl ik nogmaals een orgasme kreeg. Toen hij uitgespoten was, klauterde Robinella op mijn rug, kletste mij ook op mijn billen en piste haar blaas over mijn rug leeg. Toen deed Giuseppe zonder mijn oordeel over de seks te vragen het bit af en liet mij vrij. Ik drukte mijn buik hartstochtelijk tegen de zijne en gaf hem een dikke tongzoen. Dat was het eindshot op Robinella’s film.
Aïda
Othello was nog niet terug, dus er was nog tijd voor een spelletje. De enige die vandaag nog geen seksbeurt had gehad was Rigoletta. Ik haalde het bankje uit de paardenstal en nodigde Rigoletta uit daarop te gaan liggen, net als toen met de hengst. Ik nam de camera van haar over en zette de triomfmars op. Giuseppe en Verdi snapten de hint en naaiden haar allebei op klassieke wijze, hinnikend, eerst Verdi, en toen Giuseppe. Toen ze opstonden klemden ze haar tussen zich in, maar de ballen waren nu te leeg voor een echte sandwich.
Dat was maar goed ook want Othello kwam naakt terug van de buren. Verbaasd vroeg hij waarom we mijn verjaardag in de varkensstal vierden. Maar pas over twee jaar zou hij worden ingewijd. Robinella sneed de taart aan. Othello kreeg de opdracht om een stuk aan Nabucco toe te werpen. Daar snapte hij natuurlijk ook niets van. Toen de taart op was, pakte Giuseppe het scheerschuim om alle kut- en ballenharen te trimmen, alleen niet die van Othello.
“Dat komt pas als je zestien wordt,” zei Giuseppe, om hem de indruk te geven dat er verder niets bijzonders was gebeurd. Othello keek beteuterd, want hij snapte niet waarom wij vieren bulderend begonnen te lachen. Wij hielden nog niet op toen de netjes geüniformeerde pakjesbesteller het nieuwe matras kwam afleveren.
Aïda
Gister ben ik 16 geworden en dus heb ik voor het eerst met mijn pappa geneukt. Nu mag ik hem geen pappa meer noemen, maar alleen bij zijn eigen gekozen voornaam Giuseppe. Hij is een fanatiek liefhebber van de opera’s van Giuseppe Verdi, maar eigenlijk heet hij gewoon Joop. Wij leven op het platteland, op een familiebedrijf, een biologische en niet-milieubelastende varkensfokkerij.
Zo scheidde mijn pappa al vanaf het begin de varkenspoep en pies, zodat de stal nooit die verstikkende ammoniakgeur heeft gehad. De varkens moeten hun kostje opscharrelen of uitgraven uit een lange strook grond, die periodiek door een naburig tuincentrum wordt geleverd. De stal is naar één kant dan ook volledig open. Vieze varkens worden niet vet, dat is de bedoeling van deze inrichting, en inderdaad poepen de varkens als ze keus hebben niet tussen hun eten. De stalvloer is betegeld en daardoor gemakkelijk schoon te houden, want het blijven beesten. De zeugen worden meestal met k.i. bevrucht, maar omdat het een biologische fokkerij is laat mijn pappa af en toe de enige beer los die wij hebben. Hij zorgt er wel voor dat er geen dochters onder de zeugen zijn die hij mag bespringen. Bij mensen is dat geen bezwaar, want die hebben betere middelen om inteelt te voorkomen. De beer heet Nabucco. Om de dieren wat bezig te houden laat mijn pappa de hele dag door, zo lang het licht is, alle opera’s van Verdi successievelijk door de stal schallen. Als de beer los is draait hij altijd het Slavenkoor uit Verdi’s opera Nabucco, vandaar dat de beer zo heet.
Ik heet Aïda, mijn broer, twee jaar ouder dan ik, heet Verdi, mijn nog twee jaar oudere zus heet Rigoletta. Ze had eigenlijk een jongen moeten zijn, vandaar. Eigenlijk begrijp ik dat laatste niet zo goed, want Giuseppe had haar als geheide hetero nooit kunnen naaien als zij een jongen was geweest. Ik heb ook nog een twee jaar jongere broer Othello, die mag in dit verhaal nog niet voorkomen. Net als de reden waarom ik al vanaf mijn twaalfde de pil slik.
Als kinderen mochten wij lekker naakt en bijna even rose tussen de biggen spelen. Vooral Verdi moest wel goed opletten dat er geen big met zijn beweeglijke snuit aan zijn piemel en balletjes ging hangen, maar verder vonden wij het heel gezellig om tussen de biggen rond te rennen, onder het geluid van de opera’s. Die kan ik dan ook allemaal helemaal meezingen. Behalve Nabucco had geen enkel varken een naam, want ze waren wel degelijk voor de slacht bestemd. Omdat ze net zo rose waren als wij had ik er wel eens een nare droom van, maar gelukkig leverde dat bij het wakker worden alleen maar opluchting en geen trauma’s op.
Na zo’n uurtje stoeien konden we alle varkenslucht onder de douche afspoelen, zodat mamma geen kleren hoefde te wassen. We liepen thuis trouwens altijd naakt rond, dat scheelde flink wat kleren. Alleen bij bedrijfsactiviteiten zoals voer verspreiden en mest afvoeren droegen we overalls op onze blote huid.
Mamma heet trouwens Robinella. Ze heeft namelijk sinds haar geboorte een fel rode moedervlek op haar venusbult, en die gloeit robijnrood op als ze opgewonden raakt. Niet alleen sexueel opgewonden, maar als baby ook al, als ze gewoon krijste. Toen ze zestien was kon ze daarmee in een nachtclub haar studie verdienen.
Rigoletta en Verdi deden erg geheimzinnig over hun eerste keer met pappa. De ochtend van hun zestiende verjaardag werd ik te logeren gestuurd bij de buurman en zijn familie, ik mocht pas ‘s middags thuis komen om taart te eten en cadeautjes uit te pakken. Daarom was Othello eergisteravond al bij de buurjongens aan het logeren, hij is pas veertien, dus daar kan ik niets over vertellen. Dat deed hij gistermiddag zelf wel, dat opscheppertje. Hoe mijn eerste seks met pappa is geweest mag hij natuurlijk pas over twee jaar horen.
Terug naar gistermorgen. Ik was opgestaan en had onder de douche mijn blaas geleegd. Ik ging naar de slaapkamer van pappa en mamma, en mamma gebaarde op haar linker elleboog leunend dat ik tussen haar en pappa in zou komen liggen. Pappa lag op zijn rechterzij te slapen of deed alsof, met een dikke zware ochtendlul. Ik ging liggen met mijn buik tegen de hare aan, en zij greep mij met haar vrije hand bij mijn kut en begon mijn kutwangen te masseren. Dat vond ik wel een goed idee, want een slapende pappa is niet zo opwindend, zelfs niet met een enorme ochtenderectie. Ik kneedde ook haar bij haar venusbult en zowaar, haar moedervlek ging flink opgloeien. Die gaf nog net geen echt licht. Toen ze een beetje begon te hijgen werd pappa min of meer wakker, greep mij bij mijn heupen en trok mijn rechterbeen over zijn buik. Hij rolde zich op zijn rug en zette mijn natte kut toen met twee handen op zijn knuppeltje. Soepel gleed hij naar binnen. Ik zette mijn handen op het bed achter mijn billen en leunde zo achterover.
Toen stond mamma op, deed haar benen wijd, zodat haar robijntje precies op de hoogte van mijn mond kwam. Ik pakte haar bij haar billen om haar stevig te kunnen zoenen en haar met mijn tong verder te kunnen bewerken. Toen werd het eerste geheim opgelost: zij ontspande haar kutspieren en spoot mij onder de ochtendurine, het spatte alle kanten op, het stroomde over mijn tong, over mijn kin, mijn tieten, mijn navel en tussen mijn kut en pappa’s lul door. Ik snapte nu ook waarom er bij de vorige verjaardagen ‘s middags onder het taart eten een nieuw matras was gebracht.
Ondertussen stuwde het bloed in mijn kut op, want mamma had mij bekwaam opgevreeën, ik begon te kreunen, en mijn pappa spoot mij vol met zijn geil. Tegelijk ging mamma van mij af want haar blaas was leeg. Mijn pappa greep mij bij mijn tieten en begon die genoeglijk te kneden.
“Zo waren die van Robinella ook vroeger,” zei hij, “De clubbezoeker die haar het meest wist te laten opgloeien mocht in haar tieten knijpen, en dat was ik natuurlijk.”
“Ja anders was ik niet met je getrouwd,” zei Robinella.
Toen pakte zij mij onder mijn oksels en sjorde haar van Giuseppe’s lul af.
“Ga op je buik liggen,” zei ze. Dat deed ik braaf, op het soppende matras, terwijl Giuseppe opstond, en ik deed uit mijzelf mijn benen wijd. Want ik dacht dat hij mij nu anaal ging volspuiten. Mijn kringspier was gistermorgen namelijk nog maagdelijk.
“Moet ik mijn knieën onder mijn buik trekken?”
“Nee, maar trek wel je billen van elkaar,” zei Robinella. Toen opende Giuseppe zijn spuitstuk en mikte een volle straal ochtendpis precies op mijn ster.
Ongemerkt was intussen Verdi naar binnen geslopen met een filmcamera. Toen Giuseppe uitgepist was, gaf hij de camera aan Robinella en toen moest ik wel mijn knieën onder mijn buik trekken. Hij zette een knijpflesje olie op mijn sterretje, zodat zijn eikel er glad door kon glippen. Hij kneep mij bij mijn kut en pompte op en neer, zonder echt door te drukken en zo voelde ik een tweede orgasme van mijn kringspier naar mijn klit trekken. En Verdi spoot mij van achter vol.
Intussen was ook Rigoletta binnengekomen. Terwijl ik lag te hijgen onder Verdi bond zij mij een stevige blinddoek voor. Bovendien deed zij mijn armen omhoog en bond mijn polsen bij elkaar, zodat ik de blinddoek ook niet af kon doen.
“Opstaan,” commandeerde zij. Ik stonk en al het vocht droop van mijn lijf af en uit mijn ondergaten. Giuseppe en Robinella grepen mij bij mijn bovenarm en leidden mij de kamer uit. In de ochtendkoelte gingen wij naar buiten, terwijl Verdi verder filmde. Ik snapte toen al dat er wat met de varkens te gebeuren stond. Misschien zou ik mijn cadeau tussen de varkens uit de modder moeten zoeken, dacht ik. Maar ik werd langs de varkens geleid, naar de machineruimte.
“Op je knieën,” commandeerde Giuseppe. Ik knielde en voelde dat ik op een pallet werd gezet, er ging een spanband achter mijn knieholten en over mijn enkels, ze maakten mijn polsboeien los want ik mocht mij vastgrijpen aan een paar handgrepen, die blijkbaar op de pallet waren geschroefd. Ik hoorde dat Verdi de vorkheftruck startte en de vork onder de pallet schoof. Rigoletta smeerde mijn billen in met een of andere substantie en mijn kut ook, met ander spul. Ze hield haar handen onder mijn neus, en ze stonken allebei verschrikkelijk.
Toen Giuseppe vervolgens het Slavenkoor liet klinken wist ik wat er te gebeuren stond: ze lieten de beer op me los. Verdi reed mij de varkensruimte in en liet de pallet zakken. Grommend en snuivend draaide Nabucco een paar keer om en over me heen. De luchtjes wonden hem blijkbaar op want plotseling voelde ik hem over mijn billen schuiven en ik voelde een stevige slang onder mijn buik kriebelen. Ik moest me schrap zetten met mijn handen om niet door die honderd kilo te worden geplet. Want ik was natuurlijk geen echte zeug. Giuseppe wist hoe het moest en greep hem bij zijn veel te lange kromme penis, schoof die in mijn kut en zorgde dat hij er niet te ver in schoof. Ondertussen kneedde hij het buiten mij blijvende deel om de zeugenvagina te imiteren, zodat ook Nabucco aan zijn gerief kwam. Wel 20 minuten deed hij erover, en maar spuiten. Rigoletta had intussen mijn blinddoek afgedaan zodat ik ook kon zien wat het laatste geheim was. Ik zag toen dat ze condooms en sportsokken om zijn voorpoten hadden geschoven zodat ik niet werd beschadigd. Wat schattig, ik kreeg het er nog warmer van. En terwijl Nabucco spoot kreunde ik nog een paar keer als er weer een orgasme door mijn klit gierde. Toen hij er genoeg van had hielp Giuseppe zijn pik uit mijn gleuf. Nabucco trok zich terug naar de pisgoot en spoot zich daar nogmaals leeg.
Verdi schoof de vorkheftruck weer onder de pallet en reed mij terug naar de machineruimte. Daar maakten ze me los. Ik was natuurlijk uitgeput, want het is vermoeiend om je door een honderd kilo wegende ruiter te laten afrossen. Ik werd onder de douche gezet, en daarna ging ik mij ontspannen in de whirlpool, die voor warme dagen in onze achtertuin stond. De rest van de familie kwam er ook bij.
Toen vroeg ik Verdi of hij zich anaal door Nabucco had laten naaien, of dat hij misschien een zeug had besprongen.
“We draaien zo dadelijk de film wel die Rigoletta toen heeft gemaakt, dan kun je het zelf zien.”
Rigoletta zei dat Robinella haar eerste keer had gefilmd. Die konden we dan daarna wel bekijken, maar wel voordat Othello weer bij het feest zou zijn.
Giuseppe zette toen in een donker hoekje van de stal de apparatuur neer om de video’s te kunnen afspelen en zo het feest te kunnen voortzetten. Met de taart zouden we wachten totdat Othello terug zou zijn, want hij mocht de films pas over twee jaar zien, als hij zelf zestien was geworden.
Verdi
Ik heb Aïda beloofd de film te laten zien van mijn zestiende verjaardagsfeest. Nu leg ik dus uit wat daarop te zien is.
Op de ochtend van mijn zestiende verjaardag ging ik dus naar beneden, na mijn blaas geleegd te hebben. Want geil spuiten doet zeer als je blaas vol is, en ik wist natuurlijk al wat ik ging doen: mijn mamma in Robinella veranderen. Ik kwam ook Rigoletta tegen met de filmcamera, daar had ik niet aan gedacht maar het was natuurlijk volstrekt logisch dat deze ingrijpende gebeurtenis in mijn puberteit werd vastgelegd. Ik ging dus samen met Rigoletta de slaapkamer binnen. Pappa en mamma lagen een stukje uit elkaar in bed, met hun gezicht naar elkaar toe.
Pappa’s dikke ochtendlul bungelde duidelijk voor zijn buik, en Rigoletta filmde dat ook, al dacht ik dat ik alleen voor mamma’s kut kwam. Ze feliciteerden me allebei met mijn verjaardag en mamma draaide zich op haar rug en schoof haar kont naar de rand van het bed. Toen trok ze haar rug krom, met haar benen wijd in de lucht en deed ze haar handen achter haar knieën.
“Maak me eens heet,” nodigde ze me uit.
Ik deed wat ze verwachtte en ging met mijn knieën op de grond op haar kut liggen smakken. Ondertussen voelde ik mijn lul zwellen. Toen haar kut begon te soppen, gloeide haar moedervlek op en zo wist ik dat ze opgewonden genoeg was. Ik kroop tussen haar dijbenen omhoog en probeerde mijn lul in haar te stoten. Zij liet haar knieholten los en greep mij onder mijn billen om mij erin te sjorren. Omdat zij me vasthield had ik mijn handen vrij en kon ik haar dus bij haar tieten grijpen.
Ondertussen voelde ik wat kriebelen bij mijn kontgat. Dat was pappa die wat glibberigs in mijn gat vingerde, eerst met één, dan met twee, en dan met drie vingers. Ik was daar niet op verdacht omdat pappa volgens mij een geheide hetero was, maar goed ik was jarig en moest worden ingewijd. Hij had natuurlijk ook een homo buurjongen voor deze klus kunnen vragen, maar, zei hij, je verjaardag moet in de familie blijven.
Maar ik snapte wel, waarom ik mamma op de rand van het bed moest neuken, want als ik plat op mijn buik had gelegen had pappa niet in mijn poepgat kunnen insteken. Dit is dus sandwichen realiseerde ik me, want ik was net zo min als Aïda onderontwikkeld. Pappa had nog wel een dikke ochtendlul en had er dus geen moeite mee die door mijn kringspier te schuiven. Terwijl ik op mamma op en neer ging en zij ritmisch mee bewoog voelde ik pappa’s eikel gelijk op in en dan weer een beetje uit floepen.
Totdat ik begon te spuiten, ik voelde het bloed van mijn anus tot mijn eikel opstuwen en had tegelijk met pappa-Giuseppe en mamma-Robinella een geweldig orgasme.
Wij hijgden nog wat na, Giuseppe’s lul werd slap en gleed langzaam uit mijn anus. Daardoor of daarbij kreeg ik opeens een geweldige aandrang om te poepen. Ik lag alleen tussen hun tweeën ingeklemd en kon dus niet naar de wc hollen.
“Ik moet poepen!” waarschuwde ik.
Giuseppe ging van mij af, maar in plaats van me te laten gaan greep hij mij bij mijn heupen en draaide me een halve slag.
Hij tilde mij op en zette mijn voeten op de rand van het bed.
“Hurken,” commandeerde hij, en dat deed ik bij gebrek aan een alternatief. Toen plofte er een geweldige hoop stront op Robinella’s buik, precies onder haar navel. Ik voelde de top ervan tegen mijn billen. En Rigoletta maar filmen, op haar knieën, om ook mijn bruine onderkant in beeld te krijgen. Onder mijn ballen zag ik Robinella’s moedervlek opnieuw opgloeien, en vóór mijn gezicht hing Giuseppe’s slappe eikel met een dikke bruine laag eromheen.
“Moet ik je soms schoon pijpen?” vroeg ik, maar hij begon in zijn handen te pissen en daarmee zijn lul schoon te masseren. Toen dat klaar was leegde hij de rest van zijn blaas door tussen mijn tepels te pissen.
Robinella lag duidelijk na te genieten van de dikke drol op haar buik.
“Zal ik je eens lekker insmeren?” vroeg ze mij.
“Andere keer misschien,” zei ik benauwd, want ik was nog niet toe aan poepseks. Rigoletta gaf toen de camera aan Giuseppe.
Rigoletta
Nu onderbreek ik je toch even, zei ik. Tot mijn verrassing werd ik van die poepscene helemaaal opgewonden, dus masturbeerde ik mij kalmpjes aan, want er waren geen stijve lullen beschikbaar op dat ogenblik. Maar er moest natuurlijk toch iets gebeuren met die poephoop.
Ik haalde dus een stoffer en blik uit de gangkast en schoof de poephoop erop. Robinella hielp daarbij met haar handen, en veegde die af aan mijn schone billen. Giuseppe filmde dat en gaf toen als regieaanwijzing dat Verdi en ik allebei bok zouden staan en onze billen tegen elkaar aan de poep zouden uit wrijven, en dan een kwart slag te draaien om ons aan de camera te showen. Braaf deden we dat.
“Leuk shotje,” zei hij. Ik had mijn pis tot zo lang opgehouden, omdat ik wist dat pissen bij het ritueel hoorde, en zo stapte ik wijdbeens over Robinella heen en leegde mijn blaas over de resterende poepstrepen op haar buik. Weer zag ik haar robijntje opgloeien. Ze had toch een eigenaardige manier om opgewonden te raken, want ze vroeg: “Kan jij ook nog een drol lossen?” maar ik hoefde niet, deze afwijking is wat mij betreft niet helemaal erfelijk, al had de poeperij mij wel opgewonden.
Verdi
Toen gingen we de film van Rigoletta’s ontgroening draaien. Robinella had die gemaakt, want ze werd daarin natuurlijk door haar pappa genaaid, en ik mocht daar niet bij zijn. Als verjaardagscadeau had ze gewenst dat ze haar hengst Ollie in haar kut zou krijgen, dat vertelt ze straks zelf wel. Daarom vroeg ik of ik soms ook met een beest moest neuken.
“Ik krijg hem absoluut niet omhoog bij een zeug of een geit,” zei ik, maar Giuseppe en Robinella vonden dat de poepseks een redelijk alternatief was geweest.
Rigoletta
Vandaag heb ik nog geen beurt gehad, maar toen ik zestien werd, heb ik gezorgd dat ik aan mijn trekken kwam. Verdi en Aïda, jullie waren toen nog te jong voor de neukverjaardag, jullie waren net als hun broertje nu uit logeren. Ik zei tegen pappa dat hij alleen mijn Giuseppe zou worden als ik eerst mijn paard Ollie in mijn kut zou krijgen. Dat had ik me jaren terug al in mijn hoofd gezet, maar dat mocht natuurlijk niet. Ollie heet zo naar de olifanten uit de opera Aïda, die geen naam hebben. Maar de triomfmars werd veelvuldig ook in de paardenstal gedraaid, en leidde bij mijn hengst altijd tot een opgewekt hinniken. Giuseppe had het er wel voor over. Hij liet Ollie de dag tevoren een merrie dekken en zorgde dat het merriegeil in een dweil werd opgenomen. Robinella heeft dat allemaal op de film gezet.
De volgende ochtend smeerde hij mijn hele onderlijf met die dweil in, en met zijn dikke ochtendlul schoof hij een bankje onder Ollie’s buik, met mij op mijn rug erbovenop.
Ollie kreeg een longe aan het bit, waarmee pappa zorgde dat hij mij niet zou beschadigen, want ik was ten slotte geen echte merrie. Voor de voorpoten had hij een soort podium gemaakt, want de hengst moest wel op de achterbenen kunnen steigeren. Ollie werd uit zijn box gehaald en begroette mij luid hinnikend, terwijl de triomfmars door de stal schalde. Net als zo straks bij Nabucco deed pappa de paardenlul in mijn kutje en kneedde het deel dat er niet in kon, en zo kon ik bijna een half uur van Ollie’s dekkingskunst genieten. Ik kreeg wel vijf keer een orgasme. Toen de hengst afliet en zijn lul weer tot de ruststand was weergekeerd, leidde ik hem zelf nadruipend naar zijn box terug.
Als extraatje had pappa een mensenbit gemaakt, hij gooide het bij verrassing plotseling over mijn hoofd en trok mij aan het leidsel mee naar hun slaapkamer. Hij maakte het bit vast aan het hoofdeinde en dwong mij zo bok te gaan staan. Eerst piste hij mijn bovenbenen en billen schoon, want het hengstenzaad kleefde overal aan.
“Zo nou ruik je weer naar mens,” zei hij, en nu naai ik je als een hengst. Zo gaf hij op allebei mijn billen met zijn volle handen een forse klap, zodat ze rood opgloeiden en naaide hij mij achterlangs, terwijl hij mijn tieten kneedde. “Gelukkig ben je geen echte merrie,” zei hij tevreden. Hij spoot me vol, terwijl ik nogmaals een orgasme kreeg. Toen hij uitgespoten was, klauterde Robinella op mijn rug, kletste mij ook op mijn billen en piste haar blaas over mijn rug leeg. Toen deed Giuseppe zonder mijn oordeel over de seks te vragen het bit af en liet mij vrij. Ik drukte mijn buik hartstochtelijk tegen de zijne en gaf hem een dikke tongzoen. Dat was het eindshot op Robinella’s film.
Aïda
Othello was nog niet terug, dus er was nog tijd voor een spelletje. De enige die vandaag nog geen seksbeurt had gehad was Rigoletta. Ik haalde het bankje uit de paardenstal en nodigde Rigoletta uit daarop te gaan liggen, net als toen met de hengst. Ik nam de camera van haar over en zette de triomfmars op. Giuseppe en Verdi snapten de hint en naaiden haar allebei op klassieke wijze, hinnikend, eerst Verdi, en toen Giuseppe. Toen ze opstonden klemden ze haar tussen zich in, maar de ballen waren nu te leeg voor een echte sandwich.
Dat was maar goed ook want Othello kwam naakt terug van de buren. Verbaasd vroeg hij waarom we mijn verjaardag in de varkensstal vierden. Maar pas over twee jaar zou hij worden ingewijd. Robinella sneed de taart aan. Othello kreeg de opdracht om een stuk aan Nabucco toe te werpen. Daar snapte hij natuurlijk ook niets van. Toen de taart op was, pakte Giuseppe het scheerschuim om alle kut- en ballenharen te trimmen, alleen niet die van Othello.
“Dat komt pas als je zestien wordt,” zei Giuseppe, om hem de indruk te geven dat er verder niets bijzonders was gebeurd. Othello keek beteuterd, want hij snapte niet waarom wij vieren bulderend begonnen te lachen. Wij hielden nog niet op toen de netjes geüniformeerde pakjesbesteller het nieuwe matras kwam afleveren.
Lees verder: Varkens - 2
Geef dit verhaal een cijfer:
5
6
7
8
9
10