menu
Free_WillyMatthieuJakesterBekoStefgBjorneVincentie
Donkere Modus
A+ - a-

Quarantaine

Door: Budilio

Ghislain

Ghislain - 24-03-20 @ 20:55

Mooi, heerlijk verhaal, lekker ondeugend, zie uit naar het vervolg.
👍 😛 😍
👍0
Bert...

Bert... - 24-03-20 @ 17:53

Ik (m58) heb jaren lang in een grachtenpand gewoond, had helaas geen leuke lieve jongens als buren. mail mag.

Heerlijk geil geschreven verhaal, kijk uit naar het vervolg, 10 gelaten.
👍0
Remco10732

Remco10732 - 24-03-20 @ 17:03

MMMMMMMMMMM Kan niet wachten op het vervolg, wat een lieve ondeugende jongens. Vond het verhaal een 10 waard! 👍 👍 😛 😛 😛
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 945  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net