menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
A+ - a-

Iemand Erbij?

Door: Zorro

Bert...

Bert... - 12-09-20 @ 16:03

Ik (m58) heb weer genoten van dit verhaal, ik ben denk ik te oud om in supermarkt te werken hihi

Heerlijk geil verhaal en ook zalig geschreven, 10 gelaten.
👍0
Gerrit

Gerrit - 31-08-20 @ 16:13

Heerlijk verhaal.
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 959  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net