
ANTONNAVY1950 - 16-08-25 @ 15:03
AADJE ,het is een mooi verhaal ,jammer dat het niet af is .Het is een open einde hopelijk komt er nog een goed einde van .π π π π π π met vriendelijke groet navyanton
👍0
Door: Aadje

ANTONNAVY1950 - 16-08-25 @ 15:03
AADJE ,het is een mooi verhaal ,jammer dat het niet af is .Het is een open einde hopelijk komt er nog een goed einde van .
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
575
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net