menu
ZVrkBigboy1JesperSGayHaDubieuzJoep_vdJoskey
Donkere Modus
A+ - a-

Engelbewaarder

Door: Steifeduo

Axel69

Axel69 - 18-09-25 @ 10:06

Ook dit was weer een lekker verhaal. Zo langzamerhand ken ik precies jouw voorkeur. Ook zonder dat je blijft schrijven: blijf goed om je heen kijken, pak af en toe je kans en geniet ervan!
👍0
Quillaume

Quillaume - 16-09-25 @ 14:43

Man, van jouw verhalen heb ik genoten. Juist ondat je er om heen zulke gezellige en opwindende details vertelt
👍+2
Martin11862

Martin11862 - 16-09-25 @ 08:29

Geweldig geschreven
Dank voor de vele verhalen
Chapeau
👍+2
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 683  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net