
Sabine18401 - 21-12-25 @ 00:39
Voor degene die deel 20 zoekt; het staat in hetero! Ik kijk zelden in die afd. omdat t merendeel teveel "sex zonder inhoud" bevat. Maar dat is mijn ding. Gelukkig is niemand hetzelfde, zou ook saai worden.
👍+1
Door: Keith

Sabine18401 - 21-12-25 @ 00:39
Voor degene die deel 20 zoekt; het staat in hetero! Ik kijk zelden in die afd. omdat t merendeel teveel "sex zonder inhoud" bevat. Maar dat is mijn ding. Gelukkig is niemand hetzelfde, zou ook saai worden.
Igor Strawinsky - 19-12-25 @ 03:16
In elk bedrijf heb je wel zo'n stuk tuig genaamd 'Meneer de Weever Junior hij beziet vrouwen als tweederangs burgers. Kinderen baren, opvoeden en verder niets in te brengen. En zijn personeel als loonslaven.' Nou 1 ding is zeker zodra hij het bedrijf van papa overneemt is het bedrijf in 'notime' naar de klote en dat is alleen te voorkomen om een contract op te stellen dat zoon 'lief' niet de zaak gaat Leiden als pa gaat rentenieren. Ik denk dat het beter is dat 1 van de heren van het bedrijf waar een samenwerkingsverband in de planning staat dat die de scepter gaat zwaaien maar die moet via een contract met juiste afspraken worden gerealiseerd. Denk dat het prima zou zijn als paps nog een grote vinger in de zaak zou hebben. En dat zoon gewoon ergens op een zijspoor zou verdwijnen. Nou denkt zoonlief dat hij alles maar kan maken door 'juffrouw' te zeggen ondanks deze mevrouw net in geuren en kleuren te hebben verteld dat ze niet gediend was van deze betitteling!!
Eric24459 - 18-12-25 @ 15:58
Het is maar goed dat dit verhaal niet onder het vuurwerkverbod valt, anders was Keith zwaar de sjaak. Het ziet ernaar uit dat "junior" zijn eigen graf heeft gegraven. Ik kan daar niet rouwig om zijn, maar ik verwacht niet dat hij zich zonder slag of stoot gewonnen zal geven. Om het verder kort te houden: ik beb genoten!
Cees Desert Devil - 18-12-25 @ 09:30
Keith, komt mij vaag bekent voor. Ergens spreekt, Kees in de Mini, een tekst uit een geloof boek uit. En krijgt dan ongelofelijk op zijn kop, van SCHOONmama, nu wordt een geloof tekst prima gebruikt. Prima gedaan, en ja zo hoort het. Zelfs het kleinste onderdeel van iets, is belangrijk. 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 Ja ook hier elke keer een dikke 10+++ 👍
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
1014
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net