Startpagina > De Laatste Reacties aan Budilio
Wim11777 - 30-08-2021 om 02:05
Ach schat toch, een droom hoeft niet altijd een droom te blijven maar kan soms wel leuk zijn.
Zelf droom ik zo vaak over onbereikbare jongens en steeds is het heerlijk. Nu nog hopen dat maar één droom uitkomt...ooit.
Liefs Wim xxx
Reactie op: In Mijn Droom (Homo)
Dylan11488 - 29-08-2021 om 17:34
Heerlijke droom. Ik woon vlakbij vondelpark. Ik moet toch ook maar een keer hierheen
Reactie op: In Mijn Droom (Homo)
Jos - 29-06-2021 om 09:15
Hey Budilio. Wat een heerlijk geil verhaal. Heb er van genoten.
Fijn dat je het een beetje voor mij hebt geschreven. Het is echt helemaal mijn ding.
Heerlijk. Het verhaal kan hier stoppen, maar kan zomaar een vervolg krijgen. Ik hoop het wel.
Anders zal ik het met je andere verhalen moeten doen 😃
Groetjes Jos.
Reactie op: De Bucketlist - 2 (Homo)
poloralphlauren boy - 22-06-2021 om 14:12
Wow wat een heerlijk verhaal weer ze.
Je leest het in 1 ruk uit. (letterlijk en figuurlijk)
Ben benieuwd of Sem zijn Duitse vriendje nog tegen komt in Adasm.
Of zal er op school iets gaan gebeuren.
ik ben erg benieuwd naar deel 3
we w8 het af maar ik kan niet w8.
groet poloralphlauren boy
Reactie op: De Bucketlist - 2 (Homo)
Axel69 - 15-06-2021 om 23:57
Strand, zee, duinen, bloedmooie Duitser, door wie je voor het eerst echt wordt verwend en bewerkt. Heerlijk verhaal!
Reactie op: De Bucketlist - 1 (Homo)
Jos - 15-06-2021 om 15:31
En toen???
Hoe gaat het verder?
"Please?
Reactie op: De Bucketlist - 1 (Homo)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
416
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net