menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Aadje

Gert1963

Gert1963 - 25-07-2025 om 09:29

Mooi geschreven. Ik zie de actie zo voor me.
Ook de laatste zinnen zijn zo geil. Daar waar ze zegt haar benen te zullen spreiden voor elke man.

Reactie op: Een Fantasie Die Werkelijkheid Wordt - 2... (Hetero)
👍+4
Monne

Monne - 25-07-2025 om 08:31

Mooi, en nu begint het pas…. 👍

Reactie op: Een Fantasie Die Werkelijkheid Wordt - 2... (Hetero)
👍+2
Vic

Vic - 25-07-2025 om 07:42

Ha Aadje, blij dat je er weer bent. Jouw verhalen maken me altijd zo extreem geil! Heerlijk...

Reactie op: Een Fantasie Die Werkelijkheid Wordt - 2... (Hetero)
👍+4
Meneerstout

Meneerstout - 24-07-2025 om 15:29

Pfoehhh Aadje.
Het eerste deel en gelijk een voltreffer!
Heerlijk dit te lezen...
Hoeveel mannen zouden dit zich ook eens wensen of willen meemaken?

Reactie op: Een Fantasie Die Werkelijkheid Wordt - 1... (Hetero)
👍+6
Meneerstout

Meneerstout - 21-07-2025 om 15:02

Welcome back Aadje!!

Reactie op: De Lockdown (Hetero)
👍+5
Pele

Pele - 20-07-2025 om 23:19

Aadje,

Je bent er weer, en hoe !
Meteen worden wij weer meegenomen door jouw fantastische vertelling.
Dit hebben we bijna twee maanden moeten missen! Laat het vervolg snel komen svp.

Een dikke tien en welkom terug !

Reactie op: De Lockdown (Hetero)
👍+6
Jonas11493

Jonas11493 - 29-05-2025 om 18:22

Ik wens je sterkte met je besonges en denk aan jezef 👍 👍 👍 👍 👍

Reactie op: Op Een Kruispunt - 10 (Hetero)
👍+4
Herman22960

Herman22960 - 29-05-2025 om 11:58

Een erg fraai verhaal Aadje, met een voor mijn gevoel te abrupt einde. Het schetst een ‘decadente, corrupte’ werkelijkheid van de U.S. waarin alles te koop is, ook je eigen vrouw. Al wordt zij verhuurd, of verhuurd zichzelf, voor het ‘goede’ doel. Geen echt morele bezwaren, en mochten die er zijn dan worden die zogezegd onder het tapijt gepoetst. Niet over gesproken, stilgezwegen of middels verwijten naar elkaar uitgegleken. Nooit wordt echt stilgestaan bij wat met hun gebeurd, nee Carl is zelfs trots op wat hij geworden is en hoe men tegen hem opkijkt. Het had zoveel meer kunnen worden maar helaas. Zoals te vaak helaas Aad. Geniet van je vakantie en wie weet zien we op een aantal van je fascinerende verhalen toch nog een vervolg.

Reactie op: Op Een Kruispunt - 10 (Hetero)
👍+11
Willem De Zwijger

Willem De Zwijger - 29-05-2025 om 11:20

Als trouwe lezer wil ik je bedanken voor de prachtige
Verhalen! Elke keer weer is het genieten! Dank je wel! En tot over twee maanden!

Reactie op: Op Een Kruispunt - 10 (Hetero)
👍+4
Alwin

Alwin - 29-05-2025 om 10:19

Jammer van de stop / pauze - Was een goede serie met diepgang

Reactie op: Op Een Kruispunt - 10 (Hetero)
👍+6

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 946  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net