menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door ANTONNAVY1950
ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 11-05-2026 om 20:26
👍0
Is een aardig verhaal hopelijk komt er nog meer van haar . πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘


antonavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 10-05-2026 om 23:39
👍0
Weer een prachtig verhaal en weer is de groep groter geworden met nog meer liefhebbers ,Het is een dikke 10 plus waard hoop dat er nog vele verhalen van de gehele groep ook van die in de campers onder weg zijn

Antonnavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 08-05-2026 om 20:41
👍0
Weer een prachtig verhaal ,hoe is het met de vakantie gangers in frankrijk? Lezen we nog wat over hun ? His een dikke 10 waard. groetje antonnavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 08-05-2026 om 14:42
👍0
Het is steeds meer een genot om de verhalen van hun te lezen het is een dikke 10 PLUS waard.

antonnavy πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 06-05-2026 om 20:25
👍0
Het is een prachtige serie jammer dat het nu stopt hoop dat je nog veel avonturen mee maken in franklrijk met de 2 campers .En dat er dan nog eer keer wat verhalen daar over komen en ook als je weer terug bent in nederland nog wat van de gehele groep met alle nieuwe en bestaande mensen .Het is een dikke 10PLUS waard en bedankt hier voor . πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍.

Hopelijk komt er nog wat meer van en met vriendelijke groet en geniet van elkaar in frankrijk en bij thuiskomst weer van allen. antonnavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 06-05-2026 om 12:26
👍0
Het blijven heel mooie en prachtige verhalen die je schrijft hopelijk komen er nog vele over hun allen samen en apert,ze zijn een dikke 10 PLUS waard
πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍 πŸ‘ 😍

en blijf ze AUB schrijven het is een genot om ze te lezen ,met vriendelijke groet en hartelijk dank antonnavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 05-05-2026 om 18:24
👍0
Is weer een heel goed en mooi verhaal een dikke 10 plus waard volg je verhalen alle ben nog steeds ze van af de 1e tot de laaste te lezen kost alleen tijd

Met groet antonnavy πŸ‘ πŸ‘ 😍 😍

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 05-05-2026 om 13:33
👍0
Weer een prachtig verhaal geniet van elk verhaal dat je schrijft blijf zo door gaan dan maak je vele lezers blij het is een dikke 10 plus waard πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ 😍 😍 😍 😍 😍

Met groet antonnavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 04-05-2026 om 23:16
👍0
Het is weer een prachtig verhaal en dat is voor de gehele serie tot nu toe moet de rest nog lezen maar het is een dikke 10 PLUS . πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘

Met groet antonnavy

Reactie op: 

ANTONNAVY1950 ANTONNAVY1950 - 04-05-2026 om 18:46
👍0
Is weer en mooi en goed verhaal ga zo door .met vriendelijke groet antonnavy πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 640  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net