Foxxie - 30-01-2023 om 08:53
Wij zijn zeer geschokt toen we een berichtje kregen dat "Fransisca" ons is ontvallen. Een bijzonder mens die trots was op haar verhaal en dan vooral de zeer positieve reacties. Helaas heeft het niet zo mogen zijn o. Haar verhaal tot een passend einde te brengen. Iets waar we veel over hebben zitten kletsen.
Wij wensen haar familie, vrienden, naasten heel veel sterkte met dit grote verlies.
Rust zacht lieve Fransisca02
Reactie op:
Foxxie - 07-12-2022 om 10:55
@Marting
Bedankt voor je mooie reactie.
Ik tracht het verhaal te schrijven zoals het die dag gegaan is, soort dagboek maar dan anders. 🤣 🤣
soms verlies je wat details, maar het meeste staat erin.
ik ben blij dat je geniet van het verhaal. Doe me best weer op het vervolg.
Bedankt 👍 👍
Reactie op:
Foxxie - 20-11-2022 om 12:59
@Marting
Fijn dat jullie samen zo genoten hebben van het verhaal.
hopelijk bij deel 3 ook weer.
groetjes
Reactie op:
Foxxie - 20-11-2022 om 12:53
@Marcella
Dank voor je reactie. En leuk dat je het spannend vindt.
Deel 3 komt zsm.
groetjes
Reactie op:
Foxxie - 18-11-2022 om 17:21
Speciaal voor jou nog even door de controle laten lopen. 😎
Reactie op:
Foxxie - 17-11-2022 om 08:19
Hoi Marcella,
Dank voor je reactie.
ben eigenlijk wel benieuwd wat je geschreven zou hebben...
als je wil kan je het mailen naar me.
groetjes Foxxie
Reactie op:
Foxxie - 19-10-2022 om 02:16
Deel 50. Wauw. En nog lang niet klaar. Beterschap. Op naar de volgende mijlpaal. 50 erbij. 😉👍🏻
Groetjes van ons xxx
Reactie op:
Foxxie - 19-10-2022 om 02:14
Deel 50. Wauw. En nog lang niet klaar. Beterschap. Op naar de volgende mijlpaal. 50 erbij. 😉👍🏻
Groetjes van ons xxx
Reactie op:
Foxxie - 18-05-2022 om 12:54
vrouw van een jaar of dertig en jij 20 jaar jonger? klopt niet helemaal denk ik.
Reactie op:
Foxxie - 05-04-2022 om 08:30
@patriciabelgie dank je voor je reactie. En fijn dat je ook genoten hebt. Vervolg is onderweg. 👍 😊
Reactie op: