G. Tonner - 28-01-2026 om 23:13
Afgezien van deze inleidende zin heb ik maar één woord nodig: SUPERIEUR!
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 11-01-2026 om 17:33
Ik had wat achterstand opgelopen en heb nu twee afleveringen achter elkaar gelezen.
Wat hou je de gang er lekker in terwijl je steeds meer diepte aanbrengt.
Super,
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 02-01-2026 om 15:36
Liefde, lust, én liefdadigheid. Die trits hadden we nog niet gehad.
Tussen de fijne vaste patronen door verras je ons maar weer 's.
Hartelijke groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 01-01-2026 om 19:52
Hallo Tanne,
Fijne aflevering weer.
Onze held blijkt dan toch weer 's een diepere laag te hebben.
Die zit hem in dit verhaal in de weg.
Maar misschien gaat hij binnenkort toch met Bella die diepte in.
Ik ben nieuwsgierig...
Hartelijke groet,
Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 28-12-2025 om 14:36
Ha Tanne,
Daar ben je weer, en dan maakt m'n hart altijd een huppeltje...
Helemaal als Nienke in het spel is.
Wat lijkt me dat verrukkelijk: iemand in je nabijheid die je zo vertrouwd is en altijd jou (en zichzelf) ter wille is.
Dat ik als lezer er met de neus bovenop mag zitten. Ik kan jullie bijna aanraken voor mijn gevoel.
En dan ligt er weer bijna een nieuwe schone in het verschiet. Kom daar maar gauw mee op!
Hartelijke groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 27-12-2025 om 22:47
Zazie, wat een fantastische serie heb je weer geschreven!
Zo naturel, invoelbaar, cosy, positief, en toch qua karakter heel verschillend.
Zeven maal dank!
Hartelijke groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 10-12-2025 om 22:47
"Hoe deze Kerstavond, waar ik zo tegenop zag, ineens de mooiste van mijn leven is geworden." Zó treffend hoe je terloops in de vertelling het verhaal karakteriseert! En zo geloofwaardig... Dit is dus al jouw kerstcadeautje aan ons lezers, en als ik het goed begrepen heb, komen er nóg vijf afleveringen. Zazie, ik heb een lezerscrush op jou.
Hartelijke groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 07-12-2025 om 23:14
Dit verhaal heeft alles wat de kruising tussen een kerst- en een seksverhaal moet hebben. Top!
Ik kijk uit naar de volgende aflevering.
Groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 11-11-2025 om 19:07
Oelewapper reageert vaak heel raak, maar deze keer ben ik het 's een keer oneens met hem.
Sjonnie balanceert niet op een grens. hij gaat er ver overheen.
En het wordt niet zonder morren aanvaard, Sanne is er klip en klaar over, ze vindt het niet fijn maar hij gaat toch door.
Niet fijn. Ik kan het me wel voorstellen bij zo'n onervaren knaap, maar ik hoop toch dat hij leert minder egocentrisch / egoïstisch te vrijen. Al was het maar omdat hem dat in z'n leven veel meer op zal leveren.
Zazie, tem dat joch alsjeblieft...
Groet, Gerrit Tonner
Reactie op:
G. Tonner - 23-10-2025 om 23:01
Hallo Tanne,
Met genoegen kijk ik naar jouw gestaag groeiende oeuvre op deze site...
Je rijgt een soort van parelketting. Steeds eenzelfde patroon van lokken met de Ferrari, (jonge) mensen inpakken, waarna je voor je lezers uitpakt.
Nu en dan wordt die prachtige reeks parels onderbroken met nog prachtiger bloedkoralen: je ouders, Bella: scènes met meer diepgang dan pakweg 17 centimeter.
En nu worden er kennelijk weer enkele parels aangeregen... Ze glanzen met de parelmoerige glans van sommige lichaamssappen.
De ketting kan me niet lang genoeg worden!
Hartelijke groet, Gerrit Tonner
Reactie op: