menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Steifeduo

Jos

Jos - 14-05-2024 om 21:55

Da minde nie...verhaaltje klaar ok. Maar helemaal stoppen ??? Ah nee hè.
Wat jij Ronneke. Mag nog wel ff doorgaan hoor.
Ok, de frequentie iets minderen misschien. Maar helemaal...??
Enfin bedankt voor de mooie verhalen. Geniet er iedere keer van. Thnx H.

Reactie op: Wij En De Jongens (Homo)
👍+1
Reneboz

Reneboz - 12-05-2024 om 10:33

Geil verhaal, maar weet je zeker dat je de notaris opzij schuift? Zit misschien een verhaal in met de notaris die op zijn beurt ook een zoontje heeft, waarmee ze samen op vakantie gaan of zo? (Zomaar een fantasie van me)

Reactie op: Wouter Bij Stiefpapa (Homo)
👍+3
Jos

Jos - 12-05-2024 om 06:31

Mooie serie weer. Jan zal zijn handen vol hebben aan Wouter nu hij ook een tikkeltje SM heeft ervaren en het jammer vond dat het zwepen ophield. Hij had zijn grens mog niet bereikt leek het.
Het werd Wouter ook duidelijk van wie hij ècht hield zelfs het aanlokkelijke aanbod vsn de notaris sloeg hij af.

In de deel wordt duidelijk gemaakt dat èchte Liefde zich niet laat dwingen en onvoorwaardelijk is, Mooi (en geil) beschreven. Dank je wel.

Reactie op: Wouter Bij Stiefpapa (Homo)
👍+2
Jos

Jos - 10-05-2024 om 07:15

Ai ai...hoe gaat Viktor reageren op Vladimir en Bruderlein??? Meedoen of flinke ruzie??? Heel benieuwd naar het vervolg van dit lekkere verhaal.


Reactie op: Vladimir Und Vati (Extreem)
👍0
Jos

Jos - 09-05-2024 om 10:16

@Ronneke,
Zijn niet de meeste "broeders " gay??? ?
Maar ja...patiënt en hulpverlener = "verboden "...helaas...?‍?

Reactie op: Peter In Ziekenhuis (Homo)
👍0
Jos

Jos - 09-05-2024 om 10:06

@Ron,
Vind je dat Ron? Nee ik heb daar geen last van. Meteen in het begin wordt duidelijk wie aan het woord is. Vind het wel geinig zo geschreven vanuit verschillend standpunt.
Lekker verhaal en beeldend.
Zie het zo voor me???

Reactie op: Peter In Een Trio (Homo)
👍0
Ik zelf

Ik zelf - 08-05-2024 om 19:18

wow, Was ik vroeger maar zo lekker ingewijd in de mannen liefde.

Reactie op: Wij En Leraar (Homo)
👍0
Paul10856

Paul10856 - 06-05-2024 om 12:47

Het voortdurend veranderen van het perspectief van de 'ik' persoon is bijzonder moeilijk om bij te houden. Het is geen ideale manier van schrijven. Anders geil genoeg en er wordt lekker veel gepijpt en geneukt.

Reactie op: Peter Bij Dokters (Homo)
👍0
Axel69

Axel69 - 30-04-2024 om 21:38

Lekker erotisch, realistisch verhaal. Ik weet een beetje wat er gebeurt op de bouw.

Reactie op: Kevin Op De Bouw (Homo)
👍0
Jos

Jos - 29-04-2024 om 08:05

Jammer dat er een eind aan deze serie zit. Vond wel dat het eind, waarin je beschrijft dat Robbie en Mark voor elkaar kiezen een beetje "afgeraffeld " is. Daar had nog een mooi verhaal ingezeten. Maar goed OK, einde verhaal
Thnx.

Reactie op: Robbie Ronde Circel (Homo)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 558  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net