
G. Tonner - 30-07-2022 om 14:17
Het verhaal gaat voor mij weer de goede kant op. Mooi zo.Reactie op: Kost, Inwoning En Seks - 12: Orde Op Zak... (Hetero)
👍+2
Startpagina > De Laatste Reacties door G. Tonner

G. Tonner - 30-07-2022 om 14:17
Het verhaal gaat voor mij weer de goede kant op. Mooi zo.
G. Tonner - 29-07-2022 om 19:32
Op z'n merites beoordeeld is het een knap verhaal.
G. Tonner - 27-07-2022 om 13:49
Wil ik een diepe buiging voor je maken, zit me een geweldige erectie in de weg... 😊
G. Tonner - 27-07-2022 om 13:48
Wil ik een diepe buiging voor je maken, zit me een geweldige erectie in de weg... 😊
G. Tonner - 27-07-2022 om 01:08
Je wilt het vertrouwen en het hart van je buurvrouw winnen, dat gaat vast lukken... Mijn vertrouwen en hart heb je al!
G. Tonner - 27-07-2022 om 00:27
Je hoort wel 's zeggen: alle liefde is eigenliefde. Daar zit, als je het niet alleen maar cynisch opvat, een kern van waarheid in. Goed zijn maakt dat je je goed voelt. Wederkerigheid. Van dat principe is dit verhaal een mooi voorbeeld. Of het ook praktisch erg realistisch is, betwijfel ik, maar het is in ieder geval een verhaal met een sfeer waar ik blij van word. En het ziet ernaaruit dat die buurman en buurvrouw ook blij worden. Ik ga gauw naar deel twee.
G. Tonner - 23-07-2022 om 23:25
Ik heb de eerste drie delen achter elkaar gelezen, en ik stel vast dat dit een briljante setting is. Als fictie geloofwaardig, met een wereld aan lijntjes die nog uitgewerkt kunnen worden.
G. Tonner - 20-07-2022 om 18:39
Het idee is goed, en die moeder mag ik wel. Maar wat sneu voor de dochter dat die vader zo'n vreugdeloze egocentrist is.
G. Tonner - 15-07-2022 om 13:27
Hè Bert, dit is gewoon 'live' geschreven, wat kan jou die spelling schelen? En wat ontbrekende woordjes...
G. Tonner - 15-07-2022 om 00:00
Nou niet om het een of ander, maar ik ben verrekte nieuwsgierig Henk en Jan, hoe jullie 'romantisch' definiëren als jullie dit verhaal niet romantisch vinden. Ik lees net alle afleveringen achtereen met stijgende bewondering (en dito lokale bloeddruk)... Ze zijn alle drie geil maar het is ook duidelijk dat ze een soort van 'liefde' naar elkaar voelen. Om te variëren op een beroemd vers uit de Duitse romantiek: Ich weiss nicht was soll es bedeuten dass ich so heissgeil bin.