menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door G. Tonner

G. Tonner

G. Tonner - 30-07-2022 om 14:17

Het verhaal gaat voor mij weer de goede kant op. Mooi zo.

Reactie op: Kost, Inwoning En Seks - 12: Orde Op Zak... (Hetero)
👍+2
G. Tonner

G. Tonner - 29-07-2022 om 19:32

Op z'n merites beoordeeld is het een knap verhaal.
Maar die merites bevallen me toch niet echt: de kapitaalkrachtige die wie afhankelijk is egocentrisch naar z'n hand zet. Dat ze genieten is zijn perspectief, en ze bevestigen het weliswaar, maar ze kunnen im Grunde ook niet anders.
In de verhalen die ik tot nog toe van je las, staat genegenheid soms liefde (Iedereen doet het) centraal. Persoonlijk vind ik dat een veel prikkelender uitgangspunt.

Groet van je collega-auteur.

Reactie op: Kost, Inwoning En Seks - 7: De Keuring V... (Hetero)
👍+2
G. Tonner

G. Tonner - 27-07-2022 om 13:49

Wil ik een diepe buiging voor je maken, zit me een geweldige erectie in de weg... 😊
Zo'n detail dat hij haar, met een meter afstand tussen hen beiden, een appje stuurt. Zo'n handeling zegt alles over je inlevingsvermogen: afstand bestaat vaak uit iets heel anders dan meters. En het treffende is dat hij er figuurlijk wel meters mee maakt.
😄 In dit verhaal is alles precies goed, een volkomen terechte tien. Je bent een parel voor deze site!.

Reactie op: Extreem Verlegen - 3 (Hetero)
👍+3
G. Tonner

G. Tonner - 27-07-2022 om 13:48

Wil ik een diepe buiging voor je maken, zit me een geweldige erectie in de weg... 😊
Zo'n detail dat hij haar, met een meter afstand tussen hen beiden, een appje stuurt. Zo'n handeling zegt alles over je inlevingsvermogen: afstand bestaat vaak uit iets heel anders dan meters. En het treffende is dat hij er figuurlijk wel meters mee maakt.
😄 In dit verhaal is alles precies goed, een volkomen terechte tien. Je bent een parel voor deze site!.

Reactie op: Extreem Verlegen - 3 (Hetero)
👍+3
G. Tonner

G. Tonner - 27-07-2022 om 01:08

Je wilt het vertrouwen en het hart van je buurvrouw winnen, dat gaat vast lukken... Mijn vertrouwen en hart heb je al!
Als collega-schrijver op deze site ben ik onder de indruk van je schrijfstijl. Die app-antwoorden van de buurvrouw bijvoorbeeld hebben precies de juiste toon. Ga vooral door.

Reactie op: Extreem Verlegen - 2 (Hetero)
👍+3
G. Tonner

G. Tonner - 27-07-2022 om 00:27

Je hoort wel 's zeggen: alle liefde is eigenliefde. Daar zit, als je het niet alleen maar cynisch opvat, een kern van waarheid in. Goed zijn maakt dat je je goed voelt. Wederkerigheid. Van dat principe is dit verhaal een mooi voorbeeld. Of het ook praktisch erg realistisch is, betwijfel ik, maar het is in ieder geval een verhaal met een sfeer waar ik blij van word. En het ziet ernaaruit dat die buurman en buurvrouw ook blij worden. Ik ga gauw naar deel twee.
Geile groetjes, Gerrit Tonner

Reactie op: Extreem Verlegen - 1 (Hetero)
👍+3
G. Tonner

G. Tonner - 23-07-2022 om 23:25

Ik heb de eerste drie delen achter elkaar gelezen, en ik stel vast dat dit een briljante setting is. Als fictie geloofwaardig, met een wereld aan lijntjes die nog uitgewerkt kunnen worden.
Als man zou ik misschien geneigd zijn me vooral te identificeren met bofkont Evert, en dat zal vast ook lukken, maar ik ben stikjaloers op onze heldin. Ga ik eindelijk 's voelen hoe het is om als vrouw vereerd, bemind, verkend en gebruikt te worden.
Maar Jelle, je moet nu wel heel hoge verwachtingen gaan waar maken! Intussen houd ik dan mijn hand in de aanslag...

Reactie op: Papa Toch! - 3: Kaatje Komt Op Haar Trou... (Familie)
👍+2
G. Tonner

G. Tonner - 20-07-2022 om 18:39

Het idee is goed, en die moeder mag ik wel. Maar wat sneu voor de dochter dat die vader zo'n vreugdeloze egocentrist is.


Reactie op: Iris Krijgt Les - 1 (Familie)
👍+5
G. Tonner

G. Tonner - 15-07-2022 om 13:27

Hè Bert, dit is gewoon 'live' geschreven, wat kan jou die spelling schelen? En wat ontbrekende woordjes...
Je lijkt een beetje op een figuur uit een verhaal van Harry Mulisch: 'E. was iemand die niet kon vrijen als er een kreuk in het laken zat.'

Pamela, ga lekker door zo, je voegt vreugde toe aan deze wereld. Dat kunnen we wel gebruiken...

Reactie op: Beter Dan Fantasie (Overspel)
👍+4
G. Tonner

G. Tonner - 15-07-2022 om 00:00

Nou niet om het een of ander, maar ik ben verrekte nieuwsgierig Henk en Jan, hoe jullie 'romantisch' definiëren als jullie dit verhaal niet romantisch vinden. Ik lees net alle afleveringen achtereen met stijgende bewondering (en dito lokale bloeddruk)... Ze zijn alle drie geil maar het is ook duidelijk dat ze een soort van 'liefde' naar elkaar voelen. Om te variëren op een beroemd vers uit de Duitse romantiek: Ich weiss nicht was soll es bedeuten dass ich so heissgeil bin.
Chapeau Chantum25! 😍

Reactie op: De Man Van Hiernaast - 7 (Romantisch)
👍+1
 
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 989  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net