menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Fotograaf
MrVictor MrVictor - 29-06-2020 om 08:02
👍0
Mooie reeks.
Opbouwend , opwindend geschreven..
De droom van elke fotograaf..
Genieten en laten genieten ..
Doe zo voort ..

Reactie op: 
Luka - 7 (Tiener)

SanderBi SanderBi - 01-06-2020 om 07:05
👍0
Superverhaal dat ook nog eens goed geschreven is. Heb me moeten inhouden omdat ik geen tissues bij de hand had.

Reactie op: 
Luka - 5 (Tiener)

Ottopiano Ottopiano - 21-05-2020 om 11:12
👍0
Sorry ik vind het maar een raar verhaal.. je vertelt haar toch gewoon dat je haar leuk vindt?

Reactie op: 
Luka - 1 (Tiener)

G-J G-J - 20-05-2020 om 15:48
👍0
Op naar het bed...

Reactie op: 
Luka - 4 (Tiener)

Andy Andy - 19-05-2020 om 20:20
👍0
Heerlijk geil verhaal

Reactie op: 
Luka - 4 (Tiener)

Maandrager Maandrager - 18-05-2020 om 09:52
👍+2
Wel Rene,

Je hebt Luka in een ideale positie. Net als Gina vertrouwt ze nu Rene, ze is naakt en vol verwachting op 'sensuele' of 'seksuele' foto's. Eigenlijk is jou fantasie nu nog de enige rem tot een opwindend vervolg. Hopelijk is het bed groot genoeg voor twee en wordt het een lange nacht.

Goed bezig; ik volg.
Jerre

Reactie op: 
Luka - 2 (Tiener)

Patricia Belgie. Patricia Belgie. - 18-05-2020 om 04:25
👍0
Mooi dat je er terug bent Rene', ik verwacht terug een spannende reeks zoals ik gewoon ben van je!
Ik ben echt fan van jou stijl. (jammer dat ik 48 ben)

En jou verhalen Jerre zijn ook fantastisch 👍

Lieve groetjes Patricia xxx 😍

Reactie op: 
Luka - 1 (Tiener)

Bart11197 Bart11197 - 17-05-2020 om 20:30
👍0
De terugkerende als/dan fout.
Groter dan
Kleiner dan
Net zo groot als.
Bij een ongelijkheid = het dus 'dan'.
Bij een gelijkheid is het dus 'als'.

Verder een goed verhaal.

Reactie op: 
Luka - 1 (Tiener)

Cplnetherlands Cplnetherlands - 17-05-2020 om 12:19
👍0
Heerlijk begin, mooie opbouw!
nieuwsgierig naar het vervolg!

Reactie op: 
Luka - 1 (Tiener)

Maandrager Maandrager - 17-05-2020 om 11:02
👍0
Dit is een fijn begin. Ik vind dat je een originele manier gebruikt hebt om contact te leggen om Rene contact te laten nemen met Luka. Je kan nu echt alle kanten op met je verhaal.
Ik, als lezer, wordt erg benieuwd naar Luka. Niet alleen naar wat ze zal doen in de fotoshoot, maar vooral ook waarom, wat heeft ze al meegemaakt, waarom gaat ze (hopelijk toch) in op het voorstel van Rene ?
Je maakt me erg benieuwd.

Ik volg

Jerre 👍

Reactie op: 
Luka - 1 (Tiener)

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 273  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net