Tom024 - 03-05-2020 om 11:35
Allereerst mijn complimenten, je hebt een heerlijk geil verhaal geschreven.
Ik sta te popelen op een vervolg.
Ik heb ook wel een paar kanttekeningen:
1) Het is te lang
2) Het eerste deel dat ze naar Italiƫ gaan, voegt niets toe
3) De introductie van de camera's is te laat. Je vertelt nu meteen waarom Chris die camera's heeft opgesteld, had je dat uit elkaar getrokken, bij de eerste aftreksessie door Babette, dan was dat spannender geweest. Iets als
"Wat Babette niet wist was dat al haar handelingen werden opgenomen door de camera die Chris in de badkamer geplaatst had"
4) Ook een mooi punt om naar een vervolg te gaan (clifhanger) .......
5) Het spel tussen Olaf en Babette had zich iets meer mogen ontwikkelen, een paar ontmoetingen minder had de geilheid van het verhaal niet aangetast.En Babette had hem haar kunnen laten aanraken, anders dan het insmeren.
Doe er mee wat je wil. Ik vond het sowieso de moeite van het lezen waard.
Succes met je vervolg!
Reactie op: Logeren Bij Oom En Tante - 1 (Familie)