Er-je - 19-09-2025 om 21:12
beste meneer de fotograaf,
ik maak u slechts attent op het feit dat u regelmatig verassen gebruikt in, meerdere hoofdstukken van het verhaal!
de verhalen die u schrijft zijn zeer lezenswaardig en ik lees ze met plezier!
https://www.encyclo.nl/begrip/verassen
het woord vergassen heb ik niet gebruikt
Met vriendelijke groet,
er-je
Reactie op:
Fotograaf - 19-09-2025 om 09:55
Beste ER-JE
wat een prachtige reactie van je.
Je geniet van een verhaal maar toch moet je nog een domme en suggestieve opmerking maken.
Dat je me attendeert op een typefout kan ik nog wel inkomen, al visnik dat heel kinderachtig.,
Een vergelijking maken met vergassen kan ik echter niet waarderen.
Ik niet en velen anderen lezers ook niet.
Ik hoop dan ook dat de redactie van deze site je een ban geven en het liefst van deze site afgooien.
Met niet zo vriendelijke groet
Renรฉ
Reactie op:
Er-je - 18-09-2025 om 20:39
verassen als in zijnde cremeren of bedoel je verrassen?
Ondanks dit een heerlijk verhaal! ๐
Reactie op:
Fotograaf - 18-09-2025 om 14:40
Hoi Peter ,
Bedankt voor je reactie.
Fijn dat je deze serie zo interessant vind.
Er komen nog wel wat delen achter aan dus er is nog genoeg te lezen.
Renรฉ
Reactie op:
Fotograaf - 18-09-2025 om 14:23
Beste Maandrager,
Voor mij was het ook bijna niet bij te houden.
Nu zijn de jongste meiden ook in de meerderheid dus was de kans wel groot dat ze nog onaangeraakt waren.
Maar mij hoor je niet klagen hoor. ๐ ๐
Renรฉ
Reactie op:
Peter11750 - 18-09-2025 om 11:57
Wat is het toch een genot om deze serie te lezen. Kijk nu al uit naar het volgende deel
Reactie op:
Maandrager - 18-09-2025 om 00:23
hehe, weer een ontmaagding
ik ben de tel een beetje kwijgeraakt. Ik geloof niet dat er nu nog รฉรฉn van de fotomodellen niet ontmaagd is.
Toch leest het heerlijk lekker weg.
Dankjewel fotograaf
Reactie op:
Fotograaf - 11-09-2025 om 07:29
Dank voor je reactie.
Dit was echt een mooi stukje. Ava en Fay โall the way โ
Reactie op:
Maandrager - 11-09-2025 om 01:11
Fotograaf
hier comment op geven ??? ... All the way !
Heerlijk.
dankjewel
Maandrager
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 07-09-2025 om 14:13
het is een heel mooi geheel wat ik tot nu foe gelezen heb als het zo blijft dan heb je het erg goed gemaakt voor je lezers ,bedankt daar voor .
het blijft een dikke 10 waard .Met vriendelijke groet navyanton ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐
Reactie op: