Henk20554 - 11-05-2025 om 08:45
Wat ben jij een egoïst. Je denkt alleen aan je zelf en wil seks wanneer het jou uitkomt. Je maakt misbruik van Henk en je weet niet eens wat zijn grenzen zijn. Uitermate kwalijk. Henk dump haar. Ze is het niet waard om bij haar te blijven.
Reactie op:
Eric23573 - 10-05-2025 om 23:55
Top, ben nu wel benieuwd naar het vervolg 🤓
Reactie op:
DirtyMind23348 - 10-05-2025 om 14:23
Hai Herman. Ik begrijp de verwarring daarom hier een kleine toelichting. Al vanaf dat ik Henk ken weet hij van mijn fascinatie voor seks. Hij is er inmiddels ook achter gekomen dat hij nooit kan geven waar ik naar verlang, daarom heeft hij zich neergelegd bij mijn escapades uit liefde voor mij. Henk is op dat gebied erg onzelfzuchtig. Het enige is dat hij er zelf liever niet bij is. Als dat toch een keer gebeurt vraag ik lief aan Henk of hij niet boos wil worden, want eerlijk is eerlijk. Ik weet soms niet hoever Henk zijn grenzen oprekt. Wat Leroy betreft. Hij heeft mij niet verkracht omdat de seks gebeurde met wederzijdse toestemming. Omdat hij inmiddels weet dat Henk hem niets in de weg legt denkt hij pakken wat ik pakken kan. Hoe dat verder gaat lezen jullie in deel 4.
Reactie op:
Jan15719 - 10-05-2025 om 13:53
Henk. Zij moet zich heel gauw aanpassen aan jouw. Wat jij wil en toestaat. Zo niet. Dumpen die hap.
Reactie op:
Herman22960 - 10-05-2025 om 12:10
Ik heb inmiddels veel verhalen gelezen hier, van fantasie tot waargebeurd. En ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, omdat het nergens echt past. In eerste instantie dacht ik overspel en bij dit zou je, als je niet beter wist, wellicht zeggen extreem, alsof het lijkt dat zijn vrouw verkracht wordt. Cuckold ook niet, hij kijkt niet om naar de man, pakt haar gewoon en claimt haar als de zijne. Elke vorm van empathie ontbreekt hier, zowel bij de vrouw als Leroy. En dan durven vragen om nIet boos te worden, terwijl daar alle reden voor is. Geef mij anders een reden om het niet te doen, ze gaat vreemd, laat zich pakken zonder daar tegen in te gaan etc etc.
In mijn ogen heeft Henk alle reden om haar te dumpen, zij heeft zich al aan Leroy, en dadelijk ook zijn kennissen, overgegeven. Zonder scrupules of wat anders. Zeker niet naar haar man toe. Dat komt over als een liefdeloos huwelijk.
Reactie op:
Roland - 10-05-2025 om 09:18
Heet je partner nou Henk of Steven? Of is er nog een buurman? 🤣
Reactie op:
Sam21213 - 09-05-2025 om 16:42
Ook heel lekker….mooie climax
Reactie op:
Bram17900 - 09-05-2025 om 15:54
Wel lekker maar leuker als de echtgenoot met respect wordt behandeld. Hij mag ook genieten toch?
Reactie op:
Bram17900 - 09-05-2025 om 15:26
Ja, deze is goed geschreven en leuk om te lezen. En dat kom je niet vaak tegen.
Reactie op:
Simon22935 - 08-05-2025 om 21:44
Meteen dumpen die vrouw Henk. Laat je niet tot cuck degraderen. Je bent haar kwijt.
Reactie op: