menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties
Cheeshead Cheeshead - 26-03-2026 om 15:41
👍+1
super geil geschreven

Reactie op: 

Surcouf Surcouf - 26-03-2026 om 15:33
👍+3
En Remco nog wat verder ondersteunend: Het gebruik van "me" als bezittelijk voornaamwoord is fout. En je doet dit gedurende het hele verhaal. Nergens gebruik je het juiste "mijn". Dus niet "me auto", "me moeder" en "me lul", maar "mijn auto", "mijn moeder" en "mijn lul".

En als je die kennis niet hebt of het taalgevoel niet, dan maak je inderdaad beter gebruik van de SchrijfService. Je verhalen zouden er enorm baat bij hebben.

Reactie op: 

Paul kleintje Paul kleintje - 26-03-2026 om 15:28
👍+2
Heerlijk, ik ben vandaag halverwege al klaargekomen. Dus bewaar de rest van dit geile deeltje. Op naar meer.

Reactie op: 

Gerrit11730 Gerrit11730 - 26-03-2026 om 15:13
👍0
Hmm dit vraagt om een geil vervolg van deze vakantie pret, heerlijk verhaal

Reactie op: 

Remco10732 Remco10732 - 26-03-2026 om 13:44
👍+6
"Ik kijk der aan en zeg der dat ze me echt super geil maak ." Zo te zien heb je niet erg je best gedaan op school bij de Nederlandse taalles. Dit gaat zo het hele verhaal door: der handen, der haar, der borst, vreselijk. Maak gebruik van de SchrijfService, zodat er ten minste een fatsoenlijk verhaal geplaatst wordt. 😠 😠

Reactie op: 

Remco10732 Remco10732 - 26-03-2026 om 13:35
👍+2
"Ik zit nu helemaal naakt in de auto" en even verder vertel je "nu ik helemaal gekleed ben als een slet" ... Tja wat is het nou. Ik ben toen maar opgehouden met de rest van het verhaal want er klopt geen meter van. Lees je verhaal eens ter controle voor dat jehet hier neer zet... 🤢

Reactie op: 

Duivel Duivel - 26-03-2026 om 12:30
👍+1
Wat een geil meesteres heb jij .Zij gaat nog veel plezier aan jouw beleven hoop ik

Reactie op: 

MarWil MarWil - 26-03-2026 om 12:10
👍+39
Natuurlijk een dikke 10+ voor deze. Een prachtig (en gehoopt) punt is bereikt. Wat kan een verhaal toch prachtig, romantisch en erotisch zijn.
Top Stanzie.

Reactie op: 

Bee Bee - 26-03-2026 om 12:07
👍+39
Wat een prachtig deel weer en wat ben ik blij dat het goed gekomen is.
Ik hoop eigenlijk op nog wat kronkels, zodat we nog veel moois mogen lezen. Of een nieuw spinsel..

In ieder geval blijf schrijven, je schrijft heel mooi.

Bedankt voor het schrijven.


Reactie op: 

MarWil MarWil - 26-03-2026 om 11:49
👍+37
Geweldige draai in het verhaal en heerlijk spannend wat er nog meer in het vat zit, ga vooral snel verder.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 286  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net