
Cis - 17-03-2026 om 14:06
Mijn voorgangers schreven ook al zo iets. Het is goed dat er geen "Einde" onder deel 28 staat, dan weten (hopen??) we zeker, dat er nog minstens een deel achteraan komt. Het verhaal zoals het nu staat, is prima geschreven, heeft een prima en duidelijk einde, maar zeker niet het einde, waar ik op gehoopt had.Je laat zo die arme, zwaar verliefde Tessa wel in de kou staan...
en wat met Sabine... die belangeloos Tessa stimuleert, maar zelf ook haar gevoelens voor Frank heeft.
De verwachtingen zijn hoog gespannen. Aan jou om te bepalen of je dit open einde voldoende vindt, of dat je er nog extra einde aan maakt.
Maar toch bedankt voor dit prettig en spannende verhaal
Reactie op: Te Nemen Of Te Laten - 28 (Romantisch)
👍+39





