Sub.marco.Almere - 31-10-2020 om 09:22
Allereerst dank voor de positieve reacties.
Het was niet mijn intentie nog een vervolg te schrijven. Maar ik zal er over nadenken. Positieve reacties zijn altijd fijn en geven energie voor het verder schrijven.
Ideeën zijn welkom.
KIK: SwitchMarco
Reactie op:
Bilbo1960 - 31-10-2020 om 06:33
Ik hoop dat het inderdaad een vervolg krijgt en dat Annamay ook op dezelfde wijze wordt behandeld
Reactie op:
Herman - 31-10-2020 om 00:08
Hoop gauw op een vervolg geile serie
Reactie op: