Daffie - 12-08-2023 om 16:42
Heerlijk, rustig opbouwend en langzaam naar een kokend hoogtepunt!
Sandra en Annette jullie zijn niet de enige met een natte kut!
Geen pik en sperma maar een heerlijke tong van mijn vriendin 😇
Reactie op:
Daffie - 30-07-2023 om 23:15
Heerlijk om te lezen hoe een ander haar eerste keer heeft beleefd. Mijn eerste keer was hetzelfde alleen waren we beide hetero op dat moment! Alcohol doet dingen veranderen.
Ook elkaar uit het oog verliezen en na jaren elkaar weer tegenkomen waarbij de vonk alsnog oversloeg. Sinds vorige week samenwonend en een stiefdochter rijker!
Hoop op een vervolg, goede schrijfstijl !
Reactie op:
Daffie - 30-07-2023 om 01:05
Hey Isolde,
Wat heerlijk boeiend is je schrijfsteil, helaas ben je al enkele jaren geleden gestopt met deze niet voltooide serie!
Hoop dat je de moed weer kunt vinden om de serie af te schrijven. Het zal niet meevallen na 5 jaar!
Groetjes Iris
Reactie op:
Daffie - 17-05-2023 om 12:32
Wauw, wat een heerlijke serie, heb het met plezier gelezen. Alleen jammer dat het niet is afgemaakt. Oa betrapt door de moeder en het afscheid van elkaar. Een ander vervolg had kunnen zijn Nina naar Finland!
Stoor mij wel aan de ordinaire reacties. Waarom moet er bij mannen altijd het anale erbij komen. De meeste mannen willen zelf ook niks in hun kontgat ontvangen waarom is het wel vanzelfsprekend voor een vrouw? Denk teveel porno kijkers 😂
Of dat de moeder er bij betrokken wordt? Het is een Lesbisch verhaal geen familie 😋
Nu hoop ik stiekem Mr Green dat je de inspiratie hebt om het af te schrijven!
Reactie op:
Daffie - 15-05-2023 om 09:30
Maandagmorgen en dan zo intens lekker klaarkomen 😇😁
Geef mij zo'n broer die niet zo preuts is 😪
Graag een vervolg
Reactie op:
Daffie - 16-04-2023 om 14:17
Yoekie, wauw wat een heerlijke serie 🥰 uitmuntend jouw schrijfstijl. Een serie gebaseerd op realiteit, het was dat ik het verhaal Nieuwe les heb gelezen en nieuwsgierig was of je nog meer had geschreven!
Na een week lezen elke dag een paar verhalen uit deze serie, waar bij mij ook rijkelijk de tranen hebben gevloeid.
Helaas ben je gestopt met deze serie, waar je ruim 2 jaar mee aan het schrijven bent geweest. De cijfers liegen er niet om gemiddeld een 7,7 was voor die tijd een heel goed cijfer. Weet nog dat je toen een cijfer kon geven van 1 tm 10.
Hoop na aanleiding van dit bericht je het gaat overwegen om het verhaal weer op te pakken. Het einde is nog lang niet in zicht begrijp ik. Misschien dat er nog meer mensen zijn die naar aanleiding van mijn reactie deze serie gaan lezen. Bij voorbaat leg maar vast een doos tissue's klaar!
Hopelijk ga je de inspiratie weer krijgen om het verhaal weer op te pakken!
Liefs Daphne
Reactie op:
Daffie - 01-01-2023 om 18:23
Had de titel ooit eens voorbij zien komen, nog nooit de motie gehad om het te lezen. Beetje persvers kinky maar ook veel passie verlangen! Uiteindelijk daar toch die heerlijke liefde en geborgenheid!
Reactie op:
Daffie - 25-12-2022 om 23:38
Hey "Mieke"
Moest even wennen aan jouw schrijfstijl, maar het leest erg plezierig. Heb je 5 delen VIVA GRAN CANARIA gelezen. Het eerste en tweede deel was wel even een dingetje, hoe persvers jij schrijft over het hebben van sex. Normaliter was ik bij deel 1 al afgehaakt maar om deel 5 te lezen heb ze dus alle gelezen.
"Sexverslaafd" in dat hoekje zet ik mezelf niet neer, misschien een betere formulering verzot op op een orgasme dat heerlijke gevoel van ontlading!
Deel 5 sprak mij het meeste aan de intimiteit met Julie en Mireille, het verhaal heeft twee kanten de lesbische ervaring en extremere ervaringen die je in deel 1 ook al had gehad. Niet iets wat voor mij is weggelegd.
Ben nieuwsgierig naar het vervolg met Julie en Mireille!
Reactie op:
Daffie - 31-05-2022 om 19:17
Had ik je net een mailtje gestuurd dat ik deel 35 gisteravond had gelezen, zit ik even op deze site en jawel hoor deel 36! En het klopt Francisca, wat jij Lieke hebt bezorgt is je ook wederom bij mij gelukt!
Weet er wel raad mee ga nog even door met spelen 😉
Reactie op:
Daffie - 20-05-2022 om 14:17
Hoi Sasja, wat heb jij dit heerlijk geschreven.
Toen je overschakelde om het de wijde wereld in te brengen was mijn reactie nee dit wil ik niet! Ik wil het beleven wat Kim en Laureen beleven samen. Ja dat stukje mis ik echt hartstochtelijke liefde het ontdekken van elkaar!
Heb nu een aantal verhalen van je gelezen, ben nu wel nieuwsgierig naar de persoon er achter! Als je het wil en durfd mag je mij mailen. Verplicht je niks maar hoop stiekem dat je het doet!
Liefs Daphne
Reactie op: