Spaansefurie - 05-04-2025 om 09:53
Beste Tom, Een mooie poging van je, maar wij vragen ons af of je wel feiten op tafel op hebt, Demi helemaal eerlijk tegen je geweest is. En dan heb ik het minder of die ‘foute mannen’ maar over de rol van haar vriendin Stella. Die inmiddels al een jaar gescheiden is en een co-moederschap heeft. De reden van haar scheiding weet je (nog) niet.
Ons gevoel zegt dat dat wel eens te maken kan hebben met die ‘foute gasten’ . Dat Stella daar al wat mee had, en haar daarover verteld. Waarom kwam ze opeens met die fantasie op over die foute gasten, en waarom ging ze opeens na het eten even trainen, en kwam ze terug zonder je een kus te geven voor het douchen? Die vraag heb je laten liggen. Nee wij denken dat Stella haar stapsgewijs (misschien aangespoord door haar beide vriendjes) lekker heeft gemaakt voor die grote pikken. En nu ook weer doet, zij hun niet uit het hoofd krijgt. En dan nu deze ‘overwinningsfoto’ maakt en naar je opstuurt. Je, in geval je ooit denkt aan scheiden, al ‘bewijsmateriaal ‘ stuurt.
Wij vragen ons af, welke getrouwde vrouw zich zeg maar ‘juichend’ zo juichend laat fotograferen voordat ze vreemd gaat. Met Thomas nu en zeer zeker ook Mo daar kun je gif opnemen. Waarom wilt ze zo graag een slet zijn, wie heeft haar dat in haar hoofd gepraat. Denk daar maar eens over na.
En ze is nog jong, hoe lang denk je dat te kunnen volhouden. En blijft ze wel bij je als de kinderen het huis uit zijn, zeg maar in pakweg 12 jaar.
Reactie op: Het Begin Van Het Einde Of - 7 (Hetero)