Startpagina > De Laatste Reacties aan Maxvdberg
Maxvdberg - 10-04-2025 om 12:35
Ja die Jens boft maar
Maar in real zal het minder rooskleurig zijn…
Of Het jongste meisje aan de pil is? Nope…, dus dat levert ook nog het nodige gedonder op… Onvoorzichtig hoor… Haha maar een vervolg ga ik niet meer schrijven
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 3 (Tiener)
SanderBi - 10-04-2025 om 05:40
Ik als boomer van 65 heb erg genoten van dit verhaal en me lekker afgetrokken. Bedankt!
Reactie op: Het Zusje - 2 (Tiener)
Tanne.Dali - 10-04-2025 om 04:50
Dat is snel! Ga nog maar even door, lekker hoor. Groetjes, Tanne
Reactie op: Het Zusje - 2 (Tiener)
Kurtbdsm - 09-04-2025 om 17:45
Geil, dat zeker wel.
Enkele kleine foutjes, lees maar eens na.
Wel benieuwd of ze terug gaat cammen.
K.
Reactie op: Het Zusje - 1 (Extreem)
Domix - 30-03-2025 om 11:16
Hi Max,
Wat een heerlijke serie, ik heb er van genoten! Hoop op een vervolg, maar ken ik wel het gevoeld dat je beschrijft wanneer je merkt dat de inspiratie voor een serie wat moeizamer komt.
Ik blijf je zeker volgen!
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 3 (Tiener)
Maxvdberg - 23-03-2025 om 11:29
Dank jullie!
Ik weet niet of wij als lezer uitgenodigd worden mee te mogen genieten van alle vervolg avontuurtjes.
Het schrijven ging moeizamer dan deel 1&2; die stroomden meer vanzelf uit ‘de pen’…
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 3 (Tiener)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
883
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net