
Handige Harry - 23-09-2025 om 14:20
Een leuk verhaal, het is mooi opgebouwd, ingedeeld en prettig leesbaar.Zoals het verhaal loopt kan er zeker een vervolg op geschreven worden, ik ben dus ook benieuwd of er nog een deel volgt, ga in elk geval door met schrijven!
Groet Harry.
Reactie op: Overgave (Hetero)
👍+1


