
Ron - 17-03-2020 om 10:49
Één van de slechtste zeker niet, wel één zoals er zoveel zijn, niks origineels. Als het waar gebeurd is, wel een leuke ervaring!🤪Reactie op: Mike En Ik In Het Busje (Homo)
👍0
Startpagina > De Laatste Reacties aan Jeroen5868

Ron - 17-03-2020 om 10:49
Één van de slechtste zeker niet, wel één zoals er zoveel zijn, niks origineels. Als het waar gebeurd is, wel een leuke ervaring!🤪
André - 17-03-2020 om 10:14
Kort en krachtig, ik zou zeggen: Vertel ons maar eens hoe het met de 2 broers was en dan beetje uitgebreider als nu.
GB070 - 17-03-2020 om 00:50
Ik vind dit één van de slechtste verhalen die ik ooit hier gelezen heb. 😠