Miranda - 21-06-2025 om 09:51
Wat een heerlijk verhaal en snap de verslaving helemaal. Ben wel nieuwsgierig of dat Esther uiteindelijk ook een van de bbc gaat voelen en er dan ook verslaafd aan raakt.
Reactie op:
Grizzly Adam - 17-06-2025 om 23:07
Heerlijk verhaal! Ben benieuwd naar de avontuur van dit sletje wat zich uiteindelijk aan haar ware aard toegeeft.
Reactie op:
SchrijfSterretje - 15-06-2025 om 12:41
Dankjewel voor jullie lieve reacties. Aan een vervolg wordt momenteel gewerkt. Kusjesss.
Reactie op:
De Professor - 14-06-2025 om 12:32
Wauw, wat een topverhaal! Welkom terug ook, topauteurs. Nu al grote fan van deze nieuwe wind in jullie werk, ik houd van de rustige opbouw, aandacht voor intern conflict, en de onvermijdelijke uiteindelijke val!
Reactie op:
Hardstyler - 14-06-2025 om 09:16
Mag een vervolg op komen.
Reactie op: