Igor Strawinsky - 06-06-2021 om 01:20
Ik hoop dat het de Praxis was want die andere dat weet ik wel zeker dat is het zeker niet, daar gaan ze over lijken. Leuk geschreven maar geen reden voor ontslag hoor, leuk idee om een langere serie van te maken? Ik volg wel...
Reactie op:
Smuller - 10-02-2021 om 11:21
Ja je moet echt doorgaan.
Een heerlijk verhaal!
stiekem een Fantasie??
Reactie op:
Remon15196 - 10-02-2021 om 08:22
Ik hoop dat je uit verveling aan het schrijven blijft! Misschien maak je deze lockdown nog aangenaam😜
Reactie op:
Marcel(leke) - 09-02-2021 om 23:27
Wat een mooi verhaal. Hoop op nog meer van deze heerlijke verhalen. Ik kon gewoon niet van me zelf afblijvrn.
Liefs Marcel
Reactie op:
Button - 09-02-2021 om 22:08
Oh wat slecht ben jij.
Wel een heerlijk verhaal. Hoop dat er nog meer mogen volgen.
Je hebt immers de tijd.
Reactie op: