AntoineL - 21-08-2025 om 20:05
Beste Willem,
Je verhaal heeft mij geboeid en hoop dat je of nog een vervolg schrijft of een mooi nieuw verhaal begint.
Sorry dat ik geen vrouw ben 😏.
Bedankt voor het schrijven.
Reactie op:
Dick10761 - 15-08-2025 om 09:36
Wat een lief gevoelig verhaal, heel mooi geschreven .
Reactie op: