DJ Tom - 01-05-2025 om 10:41
Na het plaatsen van mijn laatste deel van het verhaal heb ik niet weer gekeken op de site. Dat het overlijden van Demi hard aan zou komen had ik wel verwacht vandaar ook mijn twijfel om het deel te plaatsen. Door al jullie reacties op de vorige delen van het verhaal en ook door Anna dat zij zei plaats het nu maar heb ik besloten om het einde te plaatsen.
Niemand had dit einde verwacht, wij ook niet. Maar toch in mijn achterhoofd hield ik rekening met een terugval van Demi. Was Demi verslaafd, achteraf kan je zeggen van wel. Demi was verslaafd aan Mo, aan de spanning en seks. Het leek de laatste weken juist de goede kant op te gaan, ook omdat ze in zag dat haar kinderen zo blij waren na onze ontmoeting op de kinderboerderij.
Waarom Demi toch mee is gegaan, daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. Wellicht heeft Mo haar toch zover gekregen, haar lichamelijk overtuigd om mee te gaan. Wanneer iemand de kaken op elkaar houdt dan ga jezelf een beeld vormen!
JohanK blijf schrijven, hoe zwaar het verhaal van Demi ook is. Het schrijven van mijn verhaal heeft mij enorm geholpen. Het schuldgevoel wat ik in het begin had heb ik deels van mij af kunnen schrijven. Hoe graag ik ook het verleden wil veranderen dat kan niet. Dat Bryan en Eline opgroeien zonder hun mama is zwaar maar wat als...wat als Demi verder was afgegleden.
Demi heeft een plek in ons hart, in mijn hart want ze was mijn eerste grote liefde. De mooie herinneringen houden wij levend. Als de kinderen later groot zijn zullen ze andere vragen hebben dan nu. Ik heb besloten, wanneer de tijd zover is dat ik eerlijk tegen hun ben. Ik heb liever dat ze de waarheid van mij horen dan van een ander. Zover is het nog niet maar de vraag gaat ooit komen.
Anna en ik zijn samen gelukkig. Zij geeft Bryan en Eline zoveel liefde daar geniet ik met volle teugen van. Hoe zwaar het leven soms ook is, onverwachts kan er iets moois gebeuren en in mijn geval is dat Anna.
Reactie op: Het Begin Van Het Einde Of - 13 (Hetero)