
Folderguy - 15-09-2021 om 22:36
Normaal reageer ik nooit, normaal lees ik nooit een verhaal die zoveel vervolgen heeft. Maar dit verhaal kan ik gewoon geen geduld voor op brengen tot het vervolg er is. Een paar keer per dag checken of er al een nieuwe is.Zoals verwacht, ik kan niet verwachten op het vervolg en nog honderden vervolgen!
Reactie op: Ontmaagd Door Mijn Broer Niels - 50 (Homo)
👍0
