
Gebbetje - 15-10-2024 om 21:30
Dat is geen gek idee. Die hou ik in gedachten voor een mogelijk vervolgReactie op: Genieten - 6 (Tiener)
👍0
Startpagina > De Laatste Reacties door Gebbetje

Gebbetje - 15-10-2024 om 21:30
Dat is geen gek idee. Die hou ik in gedachten voor een mogelijk vervolg
Gebbetje - 21-09-2024 om 00:37
@Vlrdngr, je hebt helemaal gelijk. Het verhaal is een paar keer aangepast voordat ik tevreden was en dit heb ik over het hoofd gezien. Ik heb het gecorrigeerd. Dank je voor je feedback.
Gebbetje - 08-09-2024 om 18:42
Heerlijk verhaal. Mag nog best een vervolg krijgen
Gebbetje - 08-09-2024 om 12:53
Mooi geschreven, lekker rustig opgebouwd. Er mag zeker nog een vervolg komen.
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
786
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net