Jan18049 - 22-12-2022 om 20:03
Dit is een hele leuke verhalen serie. Zodra ik klaar ben met lezen wil ik al snel dat de volgende komt. Ik zeg;gewoon doorgaan!
Reactie op:
Jan18049 - 05-03-2022 om 08:14
Weer een mooi verhaal geschreven. Chapeau! Van mij zou het iets wat meer extremer mogen.
Reactie op: