Wouter23337 - 29-03-2025 om 23:57
Dat je dan verkracht wordt door buitenlanders vind ik minder aan deze serie van Antwerpen. Vanaf dat je op het matras viel heb ik het verhaal ook niet verder gelezen. Ik hoop dat deel 8 wel weer zo goed is als de eerste 6 delen van deze reeks.
Reactie op: