Hoi John dankje voor deze serie ik geniet er erg van ik reagiert niet Elke keer maar volg je wel je schrijft goed en natuurlijk was de start in deze Serie me een klein beetje te extreme maar dat heb je weer goed opgelost ga zo door Groetjes simon uit duitsland