Datum:
18-09-2017 | Cijfer:
9 | Gelezen:
2005
Lengte:
Lang | Leestijd:
14 minuten | Lezers Online:
1
ANTONNAVY1950 - 25-01-26 @ 15:16
Het is weer een prachtig verhaal en serie ,jammer dat het nog niet veder is gegaan met de kennis making van de beide familie's.En de reis naar montreal .
Misschien komt je nog wel eens op het idee om daar ook wat over te schrijven .Maar dit was weer een dikke 10+ waard .Hartelijk dank hier voor.Ga verder met de rest van je verhalen tot ik ze allemaal heb gelezen .Blijf schrijven en maak je lezer blij . π π π π π π π π π π π π π π π
Met vriendelijke groet antonnavy
G. Tonner - 21-11-22 @ 08:32
Dank je Xaviera!
Je zult wel begrijpen dat deze serie ook mezelf veel genoegen gebracht heeft. 😊