
Peter22773 - 01-09-25 @ 19:19
Wat een geweldig goed,prachtig mooi en gel verhaal een heel dikke TIEN voor dit meesterwerkje. Dank voor dit geweldige verhaal.
👍0
Door: Max A.

Peter22773 - 01-09-25 @ 19:19
Wat een geweldig goed,prachtig mooi en gel verhaal een heel dikke TIEN voor dit meesterwerkje. Dank voor dit geweldige verhaal.
De Professor - 21-09-22 @ 09:27
Een van de allerbeste, zo niet hét allerbeste familieverhaal dat ik hier ooit heb gelezen. Die rode lijn van het deken als 'bescherming,' de gesprekken eromheen, de opbouw naar het einde... Applaus!
Stanzie - 24-04-22 @ 22:31
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken zijn de (aanvankelijk te veel) taalkundige schoonheidsfoutjes, maar achteraf ben ik wat blij dat jouw verhaal mij zodanig wist te triggeren dat ik daar spontaan overheen ben beginnen lezen. In ruil daarvoor kreeg ik een van de allerbeste verhalen die er hier in de 'categorie familieverhalen' ooit werden geplaatst. Schitterend en met geduld opgebouwd, respectvol naar een heerlijke gezamenlijk apotheose, om van de uitsmijter nog maar te zwijgen. Een genot om te lezen.
Cocacolafan - 24-04-22 @ 11:18
Wat een lang verhaal, beter in delen kunnen schrijven. Hopelijk nog een vervolg ???
RPXP - 24-04-22 @ 07:02
Dit is echt een varhaal waarvan je de neiging hebt om af te haken.
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
949
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net