Rob19702 - 13-06-2026 om 12:33
Voor mij was Kamila de enige waarbij Lucas echt gelukkig was. Elise maakte hem iedere keer weer ongelukkig en de rest was te jong en onstabiel.
De "2.0" had van mij niet zo nodig gehoeven. Vooral een herhaling van zetten met opnieuw veel ruis en onrust en op het eind weer wat rare bokkensprongen.
Lucas had mooie avonturen en geluk en liefde kunnen vinden met Kamila. Maar goed, het is het verhaal van de schrijver.
Inderdaad tijd om dit verhaal lost te laten. Ik zou Jefferson eens willen uitdagen om in een andere stijl te schrijven. Met minder vaagheden, betere, directere communicatie tussen de personages, en wat andere soorten verhaallijnen.
Reactie op:
Rob19702 - 07-06-2026 om 09:16
En toen ging Dirk scheiden, hij pakte nog even het halve vermogen mee, wat flink was wegens haar topjob. En Dirk ging de dingen doen die hij leuk vond, hij mocht zoveel bier drinken en scheten laten als hij wilde, hij vond een leuk meisje dat lief voor hem was en hij leefde nog lang en gelukkig.
Reactie op:
Rob19702 - 09-05-2026 om 11:56
Een heerlijk verhaal, complimenten!
Reactie op:
Rob19702 - 22-04-2026 om 08:52
Een combinatie van erotiek en thriller. Spannend, knap geschreven!
Alleen jammer dat het zo'n lange doorlooptijd heeft. ;-)
We wachten weer op het volgende deel.
Reactie op:
Rob19702 - 21-04-2026 om 18:55
De vrouw in het verhaal gaat binnen de kortste keren weer vreemd. Chique dat Marco haar nog hielp met het oplossen van de problemen, maar na haar terugkeer uit Frankrijk had hij afscheid moeten nemen. Maar goed, het is maar een verhaal, en op iedere variant van een einde zou wel commentaar komen.
Reactie op:
Rob19702 - 17-04-2026 om 13:57
Ik merk dat ik me niet echt meer op kan laden voor een 2e deel van de vriendengroep.
De tergend trage opbouw, de moeizame communicatie, de constante cirkeltjes waar het verhaal in rond draait.
Bijna 200 delen verder, en wat is er nu echt gebeurt? Ook weer niet zo schokkend veel.
Soms is het beter om een verhaal los te laten en iets anders te proberen. Andere schrijfstijl, ander tempo, ander thema.
Jefferson heeft een enorm schrijftalent, jammer om dan steeds hetzelfde te blijven doen.
Reactie op:
Rob19702 - 14-04-2026 om 17:22
Met Marco en Charlotte gaat het nooit meer wat worden. Zij heeft totaal geen interesse meer in hem. Ze vindt het vooral allemaal heel vervelend voor haarzelf. Ze heeft nog niet eens geprobeerd om het goed te maken.
Tussen Dirk en Charlotte wordt het ook niks, maar Dirk heeft in ieder geval z'n pleziertje gehad. Hij krijgt misschien nog een herkansing als Charlotte weer kriebels krijgt.
Dirk gaat weer door naar het volgende slachtoffer, Charlotte zal nooit meer genoeg hebben aan haar eigen vent en Marco mag thuis de was doen.
Reactie op:
Rob19702 - 09-04-2026 om 19:09
Charlotte heeft weer een heel hoofdstuk geen contact met haar man gehad en is zoals verwacht vreemdgegaan. De relatie met haar man stelt geen reet voor. Nu gaat ze liegen tegen haar man, ipv eerlijk zijn en een scheiding aan te vragen. Ze zal er niet eens wakker van liggen.
In zo'n lang verhaal is het altijd wel prettig is als er één karakter in zit dat je sympathiek vindt. Die heb ik in dit verhaal niet kunnen vinden. Alle 3 de karakters zijn verschrikkelijk. Ook die Marco die natuurlijk al lang zijn biezen had moeten pakken met zo'n kenau als vrouw.
Reactie op:
Rob19702 - 06-04-2026 om 13:10
Er is totaal geen interactie tussen man en vrouw. Marco zit thuis een beetje te zielig te wezen, in plaats van de relatieproblemen op te lossen hangt Charlotte de halve slet uit en ze geeft helemaal niks om haar man. Dirk heeft de tijd van zijn leven met zijn spelletjes. Kan alleen maar fout gaan.
Reactie op:
Rob19702 - 31-03-2026 om 23:12
Als ik het goed begrijp weet de vrouw niets van de weddenschap tussen man en Dirk. Dus die is al knetterhard vreemd aan het gaan.
De man, Marco, is natuurlijk ook een enorme sukkel dat hij het zo ver laat komen. Echt weer zo'n typisch onderdanig cuckold-kneusje.
De lachende derde is Dirk die deze idioten voor de gek houdt en als beloning andermans vrouw een stevige beurt mag geven, en als de pleuris uitbreekt in die relatie, lachend weg kan lopen.
Niet realistisch, wel vermakelijk.
Reactie op: