Startpagina > De Laatste Reacties door Steifeduo
Steifeduo - 19-06-2026 om 23:02
Hoi oude beer. Wat een leuke reactie van jou. Dank je wel.
Maar ik snap jouw reactie wel. Er worden niet veel bijzondere mooie geile verhaaltjes meer geschreven en geplaatst. Ik moet zelf ook vaak terug grijpen naar mijn eigen verhaaltjes... 😊 😏 😏
Reactie op: Seks Op De Nieuwendijk - 5 (Homo)
Steifeduo - 19-06-2026 om 15:34
Hoi oude beer. Wat een leuke reactie van jou. Dank je wel.
Maar ik snap jouw reactie wel. Er worden niet veel bijzondere mooie geile verhaaltjes meer geschreven en geplaatst. Ik moet zelf ook vaak terug grijpen naar mijn eigen verhaaltjes... 😊 😏 😏
Reactie op: Kevin Bij Dominee (Homo)
Steifeduo - 18-06-2026 om 16:11
Hoi Krieger,
Ik heb jouw series weer eens gelezen. Zeer aangenaam vertier!! Waarom ben je gestopt met schrijven en publiceren?
Reactie op: Ibiza - 14 (Homo)
Steifeduo - 23-12-2025 om 10:38
Ik wens u een Zalig Kerstfeest en veel wijsheid voor 2026. Dat u de juiste keuzes mag maken!! Steife Duo.
Reactie op: Van Bedeesd Naar Vurig (Tiener)
Steifeduo - 17-09-2025 om 21:59
Beste jongeman,
Je schrijfstijl heeft potentie. Je schrijft mooi!
Maar soms schrijf je 2 dezelfde woorden achter elkaar. En het is beter spaties te gebruiken. Niet je hele verhaal aan één stuk door schrijven. De schrijverservice wil je wel helpen. En ik ook.
Verhaal aanpassen: ga naar jouw homepage. Klik achter het verhaal op 'edit' en je kunt de kleine foutjes eruit halen. Succes!1 Stijfe Duo
Reactie op: Uit De (kleding) Kast Gekomen - 1 (Homo)
Steifeduo - 27-08-2025 om 16:19
Dank je wel voor jou leuke reactie!! Eén van de leukste die ik ooit kreeg. Een supercompliment voor mij!! Thanxs again.
Reactie op: De Eerste Keer Met Zijn Vieren (Hetero)
Steifeduo - 19-08-2025 om 22:27
Beste Zosa,
Ik vind het nogal 'laf' dat je reageert zonder dat jouw mailadres zichtbaar is! Lekker anoniem dus..
Mijn eerste serie van 7 Familieverhalen zijn meer dan 100.000 keer gelezen. Terwijl die allemaal over homosex gaan. Dus hoezo plaats ik die in de 'verkeerde' categorie? Want ja, een schrijver bepaalt zelf in welke content hij zijn verhaal plaatst. De verhalen blijven ook eigendom van de schrijver!!
Ik plaats niet om lezers te choqeren. Maar om de 'muren' tussen de contents af te breken. Want binnen de Familie vind ook homosex plaats. En homo's hebben ook Fantasiën, zijn Romatisch, plegen overspel en er zijn Tieners die homo zijn. Daarom horen mijn verhalen OOK in die categorieën thuis.
Reactie op: Ontmaagd In Blanes (Tiener)
Steifeduo - 18-08-2025 om 16:34
Dus homo's mogen / kunnen geen fantasie hebben? Of sex binnen een familie? Of romantisch zijn? Kunnen we a.u.b. eens stoppen met dat 'hokjesdenken' en elkaar de ruimte geven om een verhaal ook eens in een andere categorie te plaatsen. Om ons blikveld wat te kunnen verruimen...
Reactie op: Verliefd Op Mijn Huisdokter (Homo)