76.045 Gratis Sexverhalen
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Budilio

Luc99

Luc99 - 26-07-2022 om 15:40

Wat een sensueel verhaal! Spannend en lekker hoe je het aftasten omschrijft. Hopelijk volgen er nog meer zomerverhalen ;).

Reactie op: Zomerverhaal - 1: Gunnar (Homo)
👍0
Rob15585

Rob15585 - 18-07-2022 om 20:36

Wat mooi beschreven! Zo opbouwend en het hangt in de lucht wat er gaat gebeuren. Ook de gretigheid om hem meteen de volgende keer te neuken is heel menselijk. Het joch wilde wel, maar niet zo en zo vlug. Daarom alleen al volledig realistisch en dus een 10!

Reactie op: Zomerverhaal - 1: Gunnar (Homo)
👍0
Nico10670

Nico10670 - 21-06-2022 om 05:11

Dat zou zomaar een geil trio kunnen worden. Van mij een 10 😍 😍 😍

Reactie op: Twee Walletjes (Homo)
👍0
Budilio

Budilio - 18-06-2022 om 19:07

Wat een leuke reacties. Ik krijg het er warm van. Het is voor schrijvers altijd fijn om te lezen dat van zijn verhaal wordt genoten. Maar ook opbouwende kritiek is welkom. Bedenk wel, niet iedereen heeft dezelfde interesses, daarom zijn er gelukkig ook zoveel verschillende verhalen. Ik heb voorlopig wat minder tijd, maar zal het vervolg - dat ik al in mijn hoofd heb - voor de zomervakantie insturen.

Reactie op: Taboe (Homo)
👍0
Marc Witteveen

Marc Witteveen - 14-06-2022 om 21:05

Zeer geil verhaal, en heb er heerlijk op gespoten.
Kom maar op met een geil vervolg

Reactie op: Taboe (Homo)
👍0
Rob15585

Rob15585 - 27-05-2022 om 20:47

Prachtig geschreven! Ik kan beamen dat een 16 jarig joch aan je lans rijgen zeer aan te bevelen is. Ik zat in Filipe en wat je schrijft is precies zoals het voelt en is.

Reactie op: Taboe (Homo)
👍0
JohhnyDuck

JohhnyDuck - 27-05-2022 om 08:16

Heel mooi opgeschreven! Lekker verhaal! ;-)

Reactie op: Taboe (Homo)
👍0
Japio

Japio - 27-05-2022 om 06:24

Ongelofelijk! Wat een ontzettend goede schrijfstijl man! Houdt dat er zeker in! En wat een geil verhaal! Prachtig beschreven. Kon niet anders dan een 10 geven!

Reactie op: Taboe (Homo)
👍0
The

The - 14-04-2022 om 15:07

Een geweldig verhaal.
Zo lief, en ook zo herkenbaar.
Ik kijk uit naar het volgende deel.
Ik hoop dat dit sprookje een ongecompliceerde jongensliefde wordt.

Reactie op: Once Upon A Time There Was A Boy... (Homo)
👍0
Paul10856

Paul10856 - 09-02-2022 om 12:56

Een vervolg zou welkom zijn. Een nieuwe piemel dient zich aan en het is die van opa.

Reactie op: Gloryhole (Homo)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 738  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net