menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Cocacolafan Cocacolafan - 09-06-2022 om 22:13
👍0
Wat een feest om deze verhalen te mogen lezen, geniet elke keer van het goed geschreven verhalen. De ene keer goed spannend en dan weer lekker romantisch. Ga zo door Danny, hopelijk nog geen einde, van deze verhalen. Dikke 10+++++++++++++

Reactie op: 

Leon Leon - 09-06-2022 om 21:51
👍0
Weer een prachtig verhaal Danny.
Een dikke 10!!!

Keep.on going!!!

Reactie op: 

Respect Respect - 09-06-2022 om 20:29
👍0
Zoals altijd een pracht verhaal , het vervolg op het huwelijksaanzoek van Danny, de lekkere maaltijd en daarna de avond afgesloten met stomende seks, wat wil je nog meer.

Reactie op: 

Jan Aka MrGolf Jan Aka MrGolf - 08-06-2022 om 23:54
👍0
Geweldig verhaal weer Danny. Echt een tien met een griffel. Geweldig mooi huwelijksaanzoek op de Eifeltoren. Heel mooi geschreven en uitgewerkt. Chapeau, of zo.

Reactie op: 

Simon1967 Simon1967 - 04-06-2022 om 21:11
👍0
Danny wat weer een geweldig verhaal heb met Tränen in de ogen gelesen wat een mooi aanzoek. Ik hoop echt met heel mijn hart Dat deze verhalen nog niet afgelopen zijn. Gelukkig hebben we nog een paar delen voor ons je zij Dat je zelf bij 61 was Dat is een mooi vooruitzichtig een dikke 10 ga zo door Groetjes uit duitsland

Reactie op: 

Miriam34 Miriam34 - 30-05-2022 om 11:15
👍0
Hallo Danny,

Met recht een ongelooflijk goed verhaal dat in jou serie prima op zijn plaats is, maar ook in de rubriek. Wat ontzettend goed bedacht, heel romantisch. Ik vind zelf wat meer erotisch ook lekker in jou verhalen, maar heb enorm genoten van dit deel.
Ga lekker door en ik kan niet wachten op jou volgende deel.
Ik ben blij dat er nog een paar op de planning staan!
Gr. Miriam

Reactie op: 

Respect Respect - 30-05-2022 om 11:09
👍0
Zelden zo een beschrijving van een huwelijksaanzoek gelezen.

SUBLIEM!!!

Reactie op: 

Jos15986 Jos15986 - 28-05-2022 om 19:38
👍0
Wat een prachtig verhaal weer, is sowieso de allerbeste verhalen serie ever. Ik hoop dat er nog veel volgen.

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 28-05-2022 om 18:47
👍0
@Allemaal, bedankt voor jullie mooie reacties. Dat maakt mij goed. Ik ben inmiddels bij deel 61 aan het schrijven. Dus er komen genoeg delen!

@marinusB, Of ik dat ooit in real life doet? Echt niet! Daar heb ik niet lef voor. Ik ben niet verlegen maar ook niet zelfverzekerd. Maar ja, je weet maar nooit he als je zo'n leuke vriendin heb...
Maar ik kan wel lekker overdrijven bij het verhalen schrijven. :) Danny in dit serie is vele malen zelfverzekerder dan ik.
In echt ben ik wat meer van stille kant. Dat komt omdat ik niet veel vrienden heb, denk ik :) En de communicatie in het verhaal is ook makkelijker. In het echt gaat het echt moeizamer voor mij. :)

Reactie op: 

Kristof Kristof - 28-05-2022 om 18:28
👍0
Danny man wat doe je toch weer . Pfff tranen met tuiten en snikken en snotteren . Dit deel is echt wel de kers op de taart . Prachtig mooi en ontroerend . Ik ben er van aangedaan .

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 1059  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net