Nik - 14-08-2022 om 19:29
En jij maakt mij blij met je verhalen.
Hoop wel dat er nog een vervolg komt.
Dank je wel
Reactie op:
Cor21992 - 14-08-2022 om 18:31
Wederom een mooi vervolg hoor . En zeker nog wel een vervolg waard hoor
Reactie op:
Zoë - 14-08-2022 om 07:14
Zo fantastisch weer, je beschrijft het weer geweldig.
Blijkbaar zijn deze 2 personen voor elkaar gemaakt, en worden de ouders en de kids beide een setje, we kunnen er absoluut niet opwachten !
Reactie op:
Oelewapper - 12-08-2022 om 18:09
Oooooooooooh, lieve Zazie!!!
Je verwent ons weer.
In plaats van één hoofdpersonage schenk je er ons twee. Nee, je schenkt er ons vier!
Er is de echte Hein en de Hein die hij als masker gebruikt maar eigenlijk ook wel is.
Er is de echte Noor en de Noor die ze als masker gebruikt maar eigenlijk ook wel is.
De chemie tussen hen beiden is er en wordt enkel sterker. Het zoemt en knettert, het zit vol lievigheid (de Zazie-kruiding noem ik het).
Genot - genotter - genotst!
Dat was dit verhaal!
😊😊😊
Reactie op:
Albert11124 - 12-08-2022 om 12:45
aan de vele reacties is wel te zien dat het wel en leuk en goed geschreven verhaal is super hoor , ga zo door wacht al op het vervolg
Reactie op:
Lukas25 - 12-08-2022 om 11:04
Mooi geshreven met een leuke opbouw. Dit smaakt duidelijk naar meer. Laat het vervolg maar komen!
Reactie op:
Fred11515 - 12-08-2022 om 08:09
Zoals iedereen al schreef een heerlijk rustige opbouw wat je nieuwsgierig maakt naar het vervolg!!
Grappig vind ik dat ik in dit eerste deel de titel nog niet kan plaatsen maar dat wordt vast nog wel duidelijk.
Reactie op:
Jan11027 - 12-08-2022 om 00:41
Heerlijk weer, een nieuwe Zazie en je valt weer met je neus in de boter.
Kan nietbwachten
Reactie op:
Joop Sigaar - 12-08-2022 om 00:00
Geweldig wacht op vervolg
Reactie op:
Scary-Hary - 11-08-2022 om 23:38
Zoals altijd een veelbelovend Zazie verhaal.
Vol verwachting klopt mijn hart 🤭🤭🤭
Harry
Reactie op: